Součástí téhle scenky je ďábelská proměna: jenže zatímco v původní hře se z Ricka stal jen obyčejný namakanec, teď mu budou svaly doslova praskat na těle. Ke srovnání s originálem vybízí i výtvarný styl hry, protože zatímco původní Splatterhouse mělo blíž spíš ke komiksu, remake grafikou evokuje spíš celshadované textury a la Borderlands (zvlášť patrné je na to černě orámovaných okrajích každého objektu v prostředí). Což hře na jednu stranu poskytuje jakousi jedinečnost v rámci žánru a pomáhá ji to odlišit se třeba od God of War, na druhou stranu ji to pochopitelně vzdaluje předloze.
Jak vyplývá z dojmů zahraničních novinářů, stylově jde o klasickou 3D mlátičku se silným důrazem na komba a docela povrchním bojovým systémem. Zpestřující je nicméně způsob doplňování zdraví: za zabíjení nepřátel Rickovi narůstá tzv. nekroenergie, kterou pak může využít k zdrcujícímu útoku Splatter Siphon, jímž z protivníka odsaje krev a vysaje z něj život. Mimochodem, při hraní na obtížnost vyšší než Coward (slaboch) si prý s nepřáteli pořádně užijete, protože stačí dvě tři dobře mířené rány a Rick je se zdravím na dně.
Důležitou součástí hry jsou také humorné, většinou dost sprosté dialogy mezi Rickem a jeho Maskou, ale zasmějete se u i jiných příležitostí: třeba když jedna chapadlovitá příšera Rickovi urve ruku, načež se ozve Maska a prohlásí, že když chvíli počkáte, ruka vám doroste. Což se opravdu stane, načež můžete svoji "bývalou" ruku vzít ze země, použít ji jako baseballku a mlátit s ní nepřátele po hlavě. Veselé, ne?
Splatterhouse by měl vyjít 23. listopadu pro Xbox 360 a PlayStation 3.