Zmíněná součinnost se může projevit kupř. v momentech, kdy jeden poslouží co stupínek, aby se další mohli dostat na vyvýšenou platformu. Nebo když jeden z hráčů podrží zavírající se dveře, aby jiní mohli projít dále. Dokonce tu má být pamatováno na oživování padlých, skrze intenzivní masáž srdečního svalu.
Zajímavým se jeví nápad stran automatického propojení hráčů. Pokud položíte ruku na záda vašeho kolegy ve virtuální zbrani, dostanete se tak do jakéhosi vleku. Následně budete automaticky následovat kroky a pohyby vašeho spoluhráče bez vlastního přispění.
Dokonce je pamatováno na eventuální sdílení inventáře, což může vést k dalším nuancím při volbě adekvátní taktiky a strategie boje. Sem patří i klasické odlákání stráže způsobem, aby ji druhý, v záloze čekající hráč, mohl snáze zpacifikovat. Nabízí se sice obava, aby to ve finále nebylo zase až příliš snadné, ale nechme se, doufám, že příjemně překvapit.
Přičemž právě do téhle kategorie, herních překvapení, bude patřit typická součást MGS univerza, lepenková krabice určená pro rychlé schování se před nechtěnými zraky. Krabice ovšem mají mít v Peace Walker spoustu různých podob, třeba i samotného tanku, a co hlavně, některé mají nějakým způsobem dále ovlivnit status vaší postavy.
Okusit tuhle potenciální herní pecku však bude možné až někdy v průběhu příštího roku a to exkluzivně na handheldu PSP. Další informace o Metal Gear Solid: Peace Walker pak naleznete v našem dřívějším zpravodajství:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Evoluce v Metal Gear Solid: Peace Walker [5.8.2009 19:19 - mart]
zdroj: IGN