zavřít

Smrtící kulka v Brothers in Arms Hell Highway

- Preview autor: Redakce Games.cz Komentáře: 0

Popisujeme průběh několika misí na holandském venkově, kde vám před německými hlídkami nepomůže ani schování se za plot.

Notně očekávaná E3 předváděčka next-gen akce od Gearboxu, třetího dílu realistické válečné střílečky Brothers in Arms začala známou holandskou misí v městečku, které měli seržant Matt Baker a jeho pětičlenný tým za úkol vyčistit od německých jednotek. Kdykoliv se hrdina ocitl pod palbou, začala se část obrazovky postupně zabarvovat do červena, což indikovalo zvýšený stupeň nebezpečí: dokud byl Baker přikrčený, obraz se jen mírně vlnil s výjimkou několika jasně viditelných míst (tím hra napovídala, kde najít dobrý úkryt). Jakmile si seržant stoupnul, všechno se rázem zbarvilo doruda, což značilo, že každou chvilkou může přiletět smrtící německá kulka.

Hell's Highway bude o realistickém pojetí války, k čemuž patří i zničitelnost prostředí. V rámci ofenzivního manévru se třeba německá četa schovala za dřevěný plot, který Bakerův kulomet okamžitě rozcupoval. Bezpečí nenašli protivníci ani za barikádami, odkud je za doprovodného bullet-time efektu vyhodil Mattův granát. To však stále nebylo nic v porovnání se silou správně namířené rakety, jejíž pomocí se seržant schovaný za plůtkem zbavil kulometčíka, kempujícího na vzdálené věži. Tyto dva momenty můžete ostatně vidět v půlminutovém sestřihu.


kompletní E3 2007 prezentace v oficiální verzi ve streamu či ke stažení (478 MB)

Tým vás bude samozřejmě na slovo poslouchat, i když některá rozhodnutí ve vážných situacích učiní sám od sebe. Velkou část Hell’s Highway (zhruba 10-15%) jinak odehrajete sólo, především v interiérech, které budete muset opatrně procházet a čistit od nepřátel, jako tomu bylo v holandské misi. Tyto momenty autoři rovněž využijí k tomu, aby vám pustili několik efektních filmečků, ve kterých bude Baker vzpomínat na své kolegy či litovat svých rozhodnutí, kterými je poslal na smrt (víc o tom v našich dojmech).


Každou herní kapitolu bude tvořit několik map, které spojí právě cutscény v rámci herního enginu. Podíváte se nejen na holandské farmy, kde se v plochém terénu nebude lehké schovat, ale i do větších měst. Jedna úroveň se kupříkladu bude odehrávat v nočním Eindhovenu těsně po náletu Luftwaffe. Uvidíte tu nejen trosky rozbombardovaných příbytků, ale také opuštěnou nemocnici. Ve tmě prořezávané světly baterek po vás pasoucích německých hlídek budete mezi strašidelnými stíny a za absolutního ticha muset najít nováčka Frankieho, který se ztratil vaší skupině. Ačkoliv Hell’s Highways vypadá jako téměř hotová hra, podle dojmů zahraničních redaktorů čeká autory ještě spousta práce s tím, aby všechno poskládali dohromady. S tím počítá i datum vydání, znovu potvrzené na listopad tohoto roku.
zdroj: GameSpy, GS, IGN, GameTrailers

levis

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.