zdroj:
tisková zpráva
Hra je ve vývoji přibližně od té doby, co začaly práce na prvním datadisku MoH: Spearhead, a jak už odtušíte z názvu, zavede vás tentokrát do prostředí 2. světové války v Tichomoří. Brady Bell z EA Los Angeles, kteří na hře pracují a kteří stvořili i zmiňovaný přídavek, pochopitelně slibuje nová prostředí, zbraně, postavy i herní mody do multiplayeru. Příběh Pacific Assault však nebude pokrývat celý tichomořský konflikt, nýbrž jen jeho první dva roky. Hra začně útokem Japonců na americký Pearl Harbor v roce 1941, který by měl být zpracovám ve stylu vylodění na Omaha Beacha z předchozí hry.
Prostředí prý bude obecně mnohem "živější" a interaktivnější než v Allied Assault, fyziku si vezme do parády modifikovaný Havok engine pro dosažení tzv. rag-doll efektu. Jinak titul zřejmě stále poběží na více či méně vylepšené verzi enginu Quake III Team Arena. Zajímavostí je, že všechny postavy ve hře by měly disponovat nejen realisticky vypadajícími pohyby, ale i precizními obličejovými animacemi, pro jejichž zpracování si tvůrci najali kolegy z filmových studií. V týmu tak pracují animátoři, kteří se podíleli třeba na filmech jako Final Fantasy nebo Doba ledová. V multiplayerové hře si budete přirozeně moci zahrát i za Japonce, díky čemuž dostanete přístup k jejich zbrojnímu arzenálu. Více podrobností o singleplayerové kampani ani MP vylepšeních, zatím není známo. Pro lepší představu o titulu si můžete prohlédnout pár nových screenshotů v naší galerii. Medal of Honor: Pacific Assault vyjde na začátku příštího roku.
17. 8. 2003 15:15 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
O chystaném pokračování Medal of Honor: Pacific Assault zatím příliš podrobností nevíme.
zdroj: IGN