První pohled na další díl Devil May Cry
zdroj: tisková zpráva

První pohled na další díl Devil May Cry

16. 9. 2010 19:19 | Preview | autor: levis |

Letošní ročník Tokyo Game Show včera ještě oficiálně nezačal, nicméně středa byla dnem prvních velkých tiskových konferencí a jedno zásadní oznámení přinesl bezpochyby Capcom, když přesně dle našich indikací oznámil nepsaný pátý díl série Devil May Cry, zatím jen pod všeříkající zkratkou DMC.

Jak oznámil šéf firmy Keiji Inafune, hra vzniká ve studiích Ninja Theory (autorů Heavenly Sword nebo Enslaved) proto, že japonská vydavatelská společnost chce dále pronikat dál na euroamerický trh. I když samotná hra tedy vzniká v cambridgských studiích Ninja Theory, pracuje na ní dálkově také americký producent Alex Jones a v roli poradců zase spousta Japonců, kteří se angažovali ve vývoji předchozích dílů série.

To vše je důvodem k tomu, aby bylo nové DMC označováno za restart série, k čemuž autoři dospějí stejným fíglem jako třeba poslední filmové bondovky nebo filmy s Batmanem.

DMC se bude odehrávat ještě před událostmi z původních her, kdy je hlavní hrdina Dante nejenom na pohled mladší, ale také mnohem povahově nestálejší. Sami vývojáři ho označují za rebela, který si dává záležet i na svém vzhledu, o čemž vzhledem k historii Dantových červených kožených bund nelze pochybovat.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Co se děje týče, podle tiskové zprávy se podíváte do světa, kde "se hranice dobra a zla rozplývá" a Danta tu prý konkrétně rozzuří nějaký věrohodný objev či překvapivá informace. Další přísliby jsou velmi abstraktní: autoři se dušují za vybalancovaný mix bojů na blízko a střelby, za nové zbraně, síly i obměněný způsob hraní se silně interaktivním prostředím. Za zvážení stojí také domněnka některých fanoušků, že logo nápadně připomíná graffiti a tím chce Capcom říci, že nové DMC bude taková "pouliční" mlátička.

Jinak za sebou ale Capcom nechal jen spoustu otázek: kdo je ta příšera/hlava z debutového traileru, v němž Dante típne cigaretu právě do oka téhle... věci? Jak se to bude mít se sbíháním stěn budov a jaktože umí Dante už takhle brzy házet po nepřátelích celá auta? A proč se ho vlastně v traileru tolikrát ptají, jak se jmenuje, že by nějaké výpadky paměti či snad souvislost s blázincem, kde se Dante dle některých má nacházet? Na to zatím neumí odpovědět ani Hideaki Itsuno, ředitel vývoje čtvrtého dílu hry a nyní asistent při vzniku nového DMC. Je si ale jistý, že tahle hra bude bezpodmíněčně pecka - inu, jeden nikdy neví.

Nejnovější články