Vývojář z Gas Powered Games se ujímá avatara, jednoho z posledních ženistů Setha Walkera, a v příjemných vesmírných koridorech (některé pasáže mírně evokují vzpomínky na AvP2) předvádí, že nám tvůrci v četných tiskovkách nekecali. Variabilita a samotné ztvárnění emzáků je myslím docela potěšující, stejně jako unikátní zbraně/předměty pro specifické situace (byť je AI trochu ve stylu Serious Sama). Příznivce krvavých akčních RPG jistě potěší i propracovaná fyzika, která ušla od dob Dungeon Siege ságy nemalý kus cesty: létající bedny, rozbořené můstky apod. Střelte do barelu s hořlavým materiálem a uvidíte, že poletí jako raketa. Podobně hodíte-li granát do zalidněného prostoru, odletí těla nepřátel i okolo se povalující předměty.
Space Siege je přesto víc akcí než RPG, a ačkoliv ji stejně jako Dungeon Siege uvidíte z izometrického pohledu, jednotlivé úrovně na vesmírné lodi nebudou náhodně generované. Stejně tak nebudete přepínat mezi dalšími postavami, abyste se plně soustředili na vývoj vašeho charakteru.
Z grafiky pak nejvíc zaujme změna prostého živáčka v nadupaného cyberhromotluka, což je dobré opravdu jen zdánlivě (de facto jde zároveň o jakýsi indikátor obtížnosti). Space Siege bude obsahovat též kooperativní multiplayer s několika misemi, které budete moci projít s dalšími třemi hráči: za úkol dostanete jednou zabít bosse, onehdy vyčistit celou úroveň od nepřátel.
zdroj: Archiv
Space Siege CES '07 video z hraní