Parabellum - nová FPS na Unreal Enginu 3
zdroj: tisková zpráva

Parabellum - nová FPS na Unreal Enginu 3

5. 6. 2006 14:14 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Na jaře 2004 vznikl v Německu nezávislý vývojářský tým ACONY Games.

Tisková zpráva uvádí jeho založení s tím, že se jeho členové budou zabývat speciálně hlavně multiplayerovými hrami. V roce 2007 má spatřit světlo světa jejich první dílo, které ponese název Parabellum. Jde o multiplayerovou first-person střílečku pro PC/X360, postavenou na technologii Unreal Engine 3. Její děj má být zasazen do blízké budoucnosti, přičemž tématem se stala hrozba terorismu v New Yorku. Parabellum bude také začleněno do Massive Network, což je první světová síť zaměřená na dynamickou reklamu ve hrách.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Bokem doplníme pár exkluzivních informací, které v tiskové zprávě ani jinde nenajdete. Tato hra, prvotně zamýšlená jako klon Counter-Strike a nyní se upínající spíš ke stylu Battlefieldu, se rodí už 2,5 roku. Původně měla běžet na Far Cry enginu a její koncept se často měnil, když se kdysi plánovala i coby singleplayerová záležitost. Pro finančně silnou společnost na ní pracuje mezinárodní tým čítající několik desítek lidí ze všech koutů světa, jejichž části po 16 měsíců šéfoval z pozice Lead Technical Artist Čech Daniel Falta. Tento grafik a designér druhého až čtvrtého dílu Poldy mimochodem nedávno přešel do studia Blimey! Games, aby tam spolu s některými tvůrci GT Legends, kteří se odtrhnuli od SimBinu, připravoval zatím neohlášenou závodní hru.
zdroj: PR, vlastní

korgull&jd

Nejnovější články