Multiplayerová složka „Needů“ byla solidně úspěšná již v předchozích letech a tak se nelze divit, že v jádru ProStreet zůstane vše při starém. Při online bitvách tedy uplatníte jak jeden z přednastavených modelů, tak eventuálně svého miláčka, který vám pomohl probít se singleplayerovým martyriem. Dokonce můžete mít po ruce vozidlo, jenž bude zosobněním zlaté střední cesty pro případ, že se s vozem "numero uno" zle vybouráte v předchozím podniku. V online hře bude k dispozici tradičně široká paleta nejrůznějších turnajů, pokrývající veškeré módy ze singlu (v případě NFS: PS to znamená Sector Shootout, Drift, Drag a Speed Challenge).



Hlavní díl pozornosti si tak paradoxně uzmul pseudo-online mód. Ten může být zároveň velice chytrým tahem: ProStreet vám poskytne zajímavou možnost uploadnout libovolně nakombinovaný „balíček“ až sedmi offline časů, jež mohou vaši přátelé podobným způsobem překonávat, jakmile se dostaví ze školy/práce/od drahé polovičky. Takovým způsobem lze uploadnout do vašeho profilu na server EA nejen časy, ale i blueprint s nastavením vašeho žihadla, použít cizí blueprint a pokusit se s ním porazit vlastního ducha. Různých kombinací je opravdu spousta a zároveň to – alespoň takhle na papíře - vychází časově vstříc všem dychtivcům.
Za mnohem kontroverznější inovaci lze považovat zdánlivě jednodušší způsob, jak si pro sebe uzmout drahocenný upgrade, aniž byste se nadřeli. Minimálně na Xboxu 360 totiž je upgrade možno provádět za reálné peníze nebo tzv. Microsoft Points, čímž se EA patrně hodlají (podobně jako u posledního Tigera Woodse) zalíbit zazobaným lenochům, kteří se evidentně nechtějí předřít ani ve virtuálním světě :) Kupování jakési závodní kariéry za peníze, to nevypadá zrovna dvakrát sportovně, což?
zdroj: Archiv
NFS ProStreet online features trailer - stažitelná verze (68 MB, HD)
Need for Speed: ProStreet vyšlo v USA začátkem týdne, do českých končin pak dorazí o nějakých deset dní později. V případě zájmu můžete čile předobjednávat na Xzone.