Odhalení The Witcher Rise of the White Wolf
zdroj: tisková zpráva

Odhalení The Witcher Rise of the White Wolf

30. 11. 2008 14:14 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Loňský hit míří na konzole s novým enginem a přepracovaným systémem soubojů. + VIDEO

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Před pár týdny to bylo Dragon Age a dnes míří na konzole další úspěšné RPG, konkrétně loňský Zaklínač (8/10, recenze), což ostatně již dříve věštil nejeden web. Původně mělo jít o zábavnou hru s hledáním indicií na vývojářském blogu hry, kam odkazoval pro změnu web digitální distribuce a komunitní stránka, nakonec se to ale zvrtlo vinou německého GamePro. Ten s předstihem lákal na svoje lednové číslo a hádanku tím tak vyřešil: chystá se konzolová verze s názvem The Witcher: Rise of the White Wolf.

Podle designéra hry Jakuba Stilinského má nabídnout mezi čtyřiceti a osmdesáti hodinami hrubého hracího času podle toho, kolik se rozhodnete řešit questů a věnovat vedlejším linkám. A byť samotná hra bude věrně kopírovat události původní verze, rozhodně nepůjde jen o obyčejný port.

Autoři se rozhodli zcela přepracovat systém soubojů, který jim nyní připadá podstatně lepší, intuitivnější a více přizpůsobivý než v původní hře. Stejně jako tam budete i v konzolovém Witcherovi přepínat mezi zbraněmi podle toho, jaké protivníky budete mít právě před sebou, namísto tří šermířských stylů jich však bude k dispozici dvojnásobek. A samozřejmě ani zde nebudou chybět kouzelná zaklínadla, tzv. "znamení" (o nich více v PC recenzi).

Zvětšit zdroj: tisková zpráva
neoficiální artwork ke konzolové verzi

Věrohodněji má působit i pohyb hlavního hrdiny Bílého vlka (tedy Geralta) a jeho nepřátel, vývojáři navíc přidělali nové útočné animace. Přepracován byl dále model hlavního hrdiny, který se nyní skládá z více polygonů a jako takový prý opět vypadá lépe než na PC. Také jsou slíbeni chytřejší a více agresivní nepřátelé, využívající nových možností plynoucích z přepracovaného bojového systému. A pak samozřejmě podpora achievementů, trofejí i ovladače Sixaxis.

Konzolový Witcher má navíc běžet na zcela přepracovaném enginu, což se pozná nejsnáze dle dynamického nasvícení, přidaných stínů a nové vegetaci. Jako jeden z důvodů se nabízí profláklé potíže s příliš dlouhým načítáním hry, stejně tak je ale možné, že Rise of the White Wolf svým způsobem zvěstuje nezpochybnitelný příchod druhého dílu. Konzolovou verzí jedničky si autoři osvojí příslušné mechanismy a naučí multiplatformnímu vývoji, který pak dotáhnou do konce u druhého dílu. Alespoň by to dávalo smysl.

zdroj: Archiv


The Witcher: Rise of the White Wolf - první vývojářský deníček

The Witcher: Rise of the White Wolf vyjde pro Xbox360 a PS3 koncem příštího roku - více o původní hře v našem zpravodajství.
zdroj: Gamepro, Gametrailers, IGN, 4Players, fanstránky & další

levis
Smarty.cz

Nejnovější články