Hard to Be a God, Call for Heroes: Pompolic Wars
zdroj: tisková zpráva

Hard to Be a God, Call for Heroes: Pompolic Wars

17. 4. 2007 13:13 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Říkáte si, co mají ty dvě hry z názvu společného? Vlastně nic moc.

Hard To Be A God zdroj: tisková zpráva Obě jen v minulých dnech našly vydavatele a s tím došlo i k ujasnění termínu jejich vydání. Vzhledem k tomu, že pro vás z ní máme dvě nové ukázky, pojďme se nejdříve podívat na hack'n'slash RPG s pracovním názvem Hard to be a God, která už od roku 2004 vzniká na motivy jednoho ze sci-fi románů bratří Strugackých v dílnách studia Burut CT. Tento ambiciózní projekt společnosti Akella vyjde v Evropě pod hlavičkou Nobilisu, a to prý už koncem tohoto roku. Hráči se mohou těšit na atraktivní nelineární příběh slibující velké dobrodružství s prvky špionáže a pět možných zakončení; interkativní herní svět, který je kombinací středověku a alternativní budoucnosti; originální systém rozvoje postavičky; real-time systém soubojů se spoustou komb a speciálních útoků; a mnoho dalšího.

Druhá hra, o které má být nyní řeč, se původně jmenovala Pompolic: Call for Heroes, avšak s oznámením skutečnosti, že se jí ujala společnost Strategy First, došlo také ke změně názvu, takže nyní ji budete vídat jako Call for Heroes: Pompolic Wars. V tomto případě se jedná o third-person akci s prvky RPG, odehrávající se ve fantasy světě středověkého charakteru, který se potýká s nepřátelskou invazí z jiné dimenze, když došlo k otevření portálu do Vnějších světů. Onu invazi vede démon jménem Pompolic a jeho armádě se již podařilo podmanit téměř celou planetu. Pompolicova zlovolná duše je v moci nadpřirozené síly, jež rozdmýchává jeho touhu po ovládnutí lidí a jejich obrácení v přisluhovače jeho temné armády. Tato hra vám umožní výběr ze dvou postaviček, z nichž každá je nadána jinými speciálními schopnostmi (obě jich znají 15), ovládá jiné zbraně a užívá jiné předměty. Cestu tvořenou 15 levely vám zkříží monstra 18 typů a na konci se budete muset vypořádat se třemi bossy. K vydání tohoto titulu by mělo dojít v polovině léta. Jeho vývojem se zabývá tým z Quotix Software.

zdroj: PR

korgull

Nejnovější články