Detaily o Forged Alliance pro Supreme Commander
zdroj: tisková zpráva

Detaily o Forged Alliance pro Supreme Commander

1. 7. 2007 10:10 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Samostatně spustitelný datadisk se vytasí rasou Seraphimů, optimalizací enginu a šablonovitým stavěním základny.

Rozhovor na GameSpotu přinesl bližší informace o tento týden oznámeném Supreme Commander: Forged Alliance. Zásadní proměny se v datadisku (nevyžadujícím základní hru) dočká uživatelské rozhraní (včetně skinů) a revizí projde i umělá inteligence, včetně path-findingu a vylepšené dynamiky letu stíhaček. Do hry přibude možnost tzv. šablonovitého stavění základny, kdy se vám uloží přesná pozice každé budovy, takže příště stačí jeden klik a postaví se vám báze v totožném rozmístění struktur, jako jste je měli minule.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Kampaň bude sestávat z šesti operací, které lze prožít z pohledu velitelů loajálních UEF, Cybranům nebo Aeonům. Dle toho, za koho budete hrát, obdržíte v určité pasáži misí odlišné úkoly a ústřední postavy budou na každého reagovat jinak. Nová rasa Seraphimů disponuje vyspělou technologií, takže k vítězství v bitvě si vystačí s méně jednotkami než má právě nepřítel. Seraphimové mají mít podobné rysy jako Aeonové, ale jejich jednotky budou méně specializované.

Aby hra nebyla tak přehnaně hardwarově náročná, bude do ní implementován princip Fog of War a jednotky se mají renderovat specifickým způsobem dle toho, jak jsou právě daleko. Toto má podle slov tvůrců umožnit plynulejší framerate než v původním SC. Pochopitelně však nemohou chybět ani různá zkrášlení grafiky, když Gas Powered Games hovoří o jejich údajně úžasném shaderu pro seraphimské síly, novém efektu lomu světla, systému oblohy a mnohem detailnějších texturách.
zdroj: GameSpot

jd

Nejnovější články