Ve hře se objeví šest rozdílných prostředí, prozatím jsou jasná čtyři: tropické, alpínské, polární a safari. Jedna úroveň ve vysokých horách bude umístěná podél svahu, na který závodníci v první části trati vyjedou, zatímco suchá asfaltku nahradí kluzká horská cesta a později mokrý sníh na samotném vrcholku, odsud se následně pojede zpět dolů. Tropická trasa zase povede kolem vodopádů a horských vesnic: zkrátka, závodníci Sega Rally Revo se určitě nudit nebudou.
zdroj:
tisková zpráva
Protože každý závod se pojede na několik kol, bude důležité šetrně zacházet i se samotnou tratí: přílišná deformace typu bahenních jezírek na trase rozhodně v dalším kole žádnému z řidičů jízdu neulehčí. Auta budou navíc na špatný terén adekvátně reagovat, kola nadskakovat a v těžších místech začne vrčet i motor. Model poškození nebude zcela realistický jako u pravých simulátorů, ale různé škrábance a odřeniny bude na autě možné zpozorovat. Hra jinak nabídne dohromady čtyřiatřicet vozů (na dvou i čtyřech kolech), s nimiž v multiplayeru bude moci závodit až pět závodníků naráz. Stejný počet řidičů na trati nabídne i singleplayerový Championship mód, kde hráčovy protivníky zastane počítačová AI. Sega Rally Revo vyjde ke konci roku pro PC, X360 i PS3.
14. 5. 2007 18:18 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
V anglickém SEGA Racing Studiu již nějaký pátek pracuje přes šedesát vývojářů z bývalých týmů Criterionu, Codemasters i Rockstar na next-gen závodech Sega Rally Revo, o nichž jsme se na Tiscali již letmo zmínili.
zdroj: IGN, GameSpot