Borderlands 2: minimum filmečků, maximum akce
zdroj: tisková zpráva

Borderlands 2: minimum filmečků, maximum akce

9. 3. 2012 12:06 | Preview | autor: Adam Homola |

Pokud jste se báli, že by vás Gearboxové najednou zdržovali od akce tunami filmečků a...

Pokud jste se báli, že by vás Gearboxové najednou zdržovali od akce tunami filmečků a obsáhlým vysvětlováním příběhového pozadí, tak k tomu není důvod. V Borderlands 2 má být totiž naprosté minimum filmečků a všechno se má soustředit na samotnou hratelnost. Vývojáři nechtějí rušit tempo akce, a proto budou ve hře prý jen tři filmečky - na začátku, uprostřed a na konci. Tvůrci tak zůstanou věrni nedávno vydanému traileru, který dost jasně nastavil tón hry. Tohle nebude filmový Metal Gear. "Pro nás je vždy hratelnost na prvním místě, příběh až na druhém. Příběh jen podporuje hratelnost a měl by navodit pocit, že věci, které děláte, mají nějaký smysl. Nikdy vás nenecháme koukat na devítiminutový filmeček o nějaké postavě jen proto, že ji máme rádi,” řekl v rozhovoru pro Game Informer scénárista hry Anthony Burch.

Příběh by mělo podle tvůrců z části kontextuálně vyprávět samotné prostředí, ve kterém se hráč pohybuje. I během akce vám budou postavy pořád říkat proč to děláte, měly by vás povzbuzovat a komunikovat. Borderlands 2 bude ale zároveň mnohem ukecanější, než jednička. První Borderlands dávkovala příběh převážně skrze texty na začátku a na konci mise, ale málokdy k vám někdo dlouze promlouval a říkal něco zásadního. Pořádně tlachat se začalo až v DLCčkách. V Borderlands 2 má být hodně nových NPCček a všechno má mít údajně výrazně větší měřítko, než tomu bylo v jedničce.

Nejnovější články