Vychází LEVEL 236 s plnou hrou Trine 2: Complete Story
zdroj: tisková zpráva

Vychází LEVEL 236 s plnou hrou Trine 2: Complete Story

15. 11. 2013 19:45 | Komerční sdělení / PR | autor: Inzerce |

Původně jsme chtěli logo i všechny motivy a popisky na obálce Levelu 236 nechat vyrazit z ryzího zlata namísto použití zlaté barvy. Na poslední chvíli nám ale došlo, že by celý náklad vykoupili spekulanti nebo zlatníci a k vám čtenářům by se nové číslo nedostalo. A to bychom nemohli dopustit, protože jsme na obsah Levelu 236 hrdí, stejně jako na plnou hru, kterou považujeme za vynikající. Pojďme si tedy obsah Levelu 236 a plnou hru Trine 2: Complete Story blíže představit.

Kuba Kovář o Trine 2 v recenzi tedy na Games.cz napsal, že je to na pohled krásná a herně naprosto parádní kombinace plošinovky, logické hry a částečně i RPG, kterou si užijí všichni bez rozdílu věku. Už to by sám o sobě byl důvod, proč se o Level 236 zajímat. Jenže my vám nenabízíme pouze základní hru, ale její obsahově bohatší verzi, která obsahuje odemykatelnou úroveň Dwarven Caverns a rozsáhlé DLC Goblin Menace.

Shodou okolností se DLC na Games.cz také dočkalo recenze, přičemž Goblin Menace si odneslo od Honzy Smejkala krásnou osmičku za spoustu nových nápadů a zábavného obsahu. Kdyby vás náhodou tyhle odůvodňovací bláboly nezajímaly, tak si pusťte ukázku nebo nějaký let’s play Trine 2 a bude vám hned jasné, že tentokrát vám opravdu cpeme jen tu nejvyšší kvalitu. A zcela neskromně si to samé myslíme též o obsahu Levelu 236, na který se blíže podíváme nyní.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Recenze

Velmi těsně, ale přece se nám podařilo do Levelu 236 zrecenzovat všechny větší tituly uplynulého měsíce. Jirka Pavlovský měl na hraní a recenzování Batman: Arkham Origins času relativně dost, stejně jako měl Pavel Dobrovský dostatek volna pro hraní obálkové hry Assassin’s Creed IV: Black Flag. S recenzemi Battlefield 4 a Call of Duty: Ghosts už to ale bylo obtížnější. Při zaměření obou her na multiplayer bylo potřeba hrát dnem i nocí, aby Dan Kremser s Honzou Olejníkem mohli s klidným svědomím říci, jaké obě hry podle nich jsou. Ale oba dva to statečně zvládli! Stejně jako autoři dalších recenzí v Levelu 236.

Rádi bychom upozornili na recenzi povedené politické simulace Democracy 3 od Michala Rybky, za přečtení rozhodně stojí recenze neobvyklého herního mindfucku The Stanley Parable od Lukáše Grygara, potažmo recenze první epizody adventurního seriálu The Wolf Among Us od Petra Ticháčka. Obecně řečeno jsme se jako obvykle snažili vybrat na recenzování nejenom hry očekávané, ale hlavně hry zajímavé, i když jste možná o některých doposud neslyšeli. Snad vás alespoň některá z nich zaujme. Kdyby ne, pořád tu máte celou řadu zajímavých tematických článků.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Témata, fenomény a rozhovor

Pózující Edward Kenway na obálce Levelu 236 naznačuje, že v tomto čísle Assassin’s Creed IV neodbudeme jenom recenzí. Aleš Smutný poctivě nastudoval pirátskou tématiku, aby vás v dlouhatánském článku mohl s prostředím pirátů podrobně seznámit. Že to byli demokraté? Bez debaty, jen měli trošku jiné zvyky a způsoby chování, než jak si je většina z vás představuje. Navíc se mezi piráty čas od času objevovaly i ženské. Pokud se chcete dozvědět, jak to bylo s těmi papoušky, dřevěnými nohami a háky místo rukou, nezbude vám, než si téma od Aleše přečíst.

Alešův článek „Černá vlajka nad Karibikem“ však není jediný, který by vám asi neměl utéci. Článek „Vojna a hry“ pojednává o tom, co a jakým způsobem hrají profesionální vojáci na zahraničních misí třeba v Afghánistánu. Možná budete překvapení, jak běžným koníčkem v takových situacích hraní her na konzolích či PC bývá, jak jsme se dozvěděli od Lukáše Aliny, účastníka mise ISAF právě v Afghánistánu.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Petr Ticháček v dalším článku popisuje na příklady remaku adventury Leisure Suit Larry problémy, které mohou doprovázet úspěšně zafinancování hry na Kickstarteru. Jde o popis odvrácené strany jednoho zdánlivého úspěchu, který zároveň upozorňuje na nebezpečí, jež hrozí remakům slavných her, když si je vezmou do pracek nepovolání lidé. Abychom vás ale vážným tématem nedostali do deprese, nechali jsme Vojtu Bednáře, aby si na jeden den zahrál v prodejně JRC na prodavače her. Během své směny nasbíral celou řadu zajímavých poznatků, které přetavil do textu, co vás snad nejenom pobaví, ale zároveň ukáže, jak rozdílné zvyky my hráči vlastně máme.

Adam vám pak ve svém článku o Blizzardu vysvětlí, že tvůrci Warcraftu a Diabla v poslední době zcela změnili svůj přístup k tvorbě a vydávání her, zatímco Jirka Pavlovský vás zase protáhne milionem proměn, které za svůj dlouhý život prodělal komiksový Batman.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Byla by velká chyba vynechat rozhovor s úspěšným českým podnikatelem Slavomírem Pavlíčkem, který má lidově řečeno prsty ve většině podstatných událostí, k nimž na české herní scéně za dobu jejího fungování došlo. V dřevních dobách spoluzakládal a nyní už zase vede JRC jako největší prodejní řetězec s hrami u nás, založil a spoluvlastní studio Bohemia Interactive, stál u zrodu společnosti Cenega atd. Ulovit Pavlíčka na rozhovor nebylo jednoduché, ale nakonec se to podařilo. A bůhví, jak dlouho se to zase někomu nepovede, takže se k přelouskání rozhovoru nenechte dvakrát pobízet.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

V dílně se tvrdě pracuje

Pokud jste hráli mobilní hru Hero of Many a matně tušíte, že ji má na svědomí nějaký tým z ČR, pak si nenechte ujít článek od Martina o týmu Trickster Arts a jeho vedoucímu Matouši Ježkovi. Za vznikem výše zmíněné hry je totiž zajímavý příběh, což ostatně platí i o produkci studia Phoenix Online, které v profilovém článku představuje Honza Horčík.

Jak se parta nadšenců, která chtěla na koleni udělat vlastní poctu sérii King’s Quest nakonec proměnila v profesionální studio, co momentálně dělá remake adventury Gabriel Knight? Jde o opravdu zajímavou story plnou odhodlání, které nakonec vedlo k úspěchu.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Retro a tech

Úvodní stránka retro sekce patří chlapíkovi v sežehnutém červeném brnění. Z jaké hry asi bude? Pokud hádáte Crusader: No Remorse od Originu, máte pravdu. Pavel ve svém článku upozorní na unikátní vlastnosti této řežby, která je zábavná a na pohled příjemná i dneska. Plošinovka Nebulus už přeci jenom zestárla, ale pořád má něco do sebe. Hlavně však už v roce 1988 představila chytré herní mechaniky, s nimiž pak o mnoho let později slavila úspěch stylová plošinovka Fez od poněkud psychicky labilního Phila Fishe.

Nejdelší článek celé retro sekce ale opět patří Jardovi Švelchovi, který pro vás mapuje vznik herní scény v ČR. Tentokrát se věnuje problematice šíření osmibitových her, které probíhalo na kazetách a samozřejmě ne zcela legálně… Ale to už patřilo k době, která je z dnešního pohledu nesmírně zajímavá a plná neuvěřitelných událostí a osobností.

Než se dostanete k představení deskové hry BioShock Infinite, popřípadě k článku o hudbě ze hry Dyad od Davida Kanagy, nechte si od Michala Rybky vysvětlit, které drahé periferie (myši, klávesnice, gamepady) má smysl kupovat, a které zcela určitě ne, potažmo proč.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Komentáře

Svou svazáckou povinnost splnili i v tomto čísle všichni naši zdatní komentátoři a názorovci. Michal Rybka vás ve svém vlčím revíru seznámí s láskou ke kalkulačkám, Dan Vávra v jámě pekelné přizná, že zaspal některé trendy herního průmyslu a Lukáš Macura přizná barvu o neúspěchu mobilní hry Hexee. No a dvojice myšáků od Disneyho, Radek Fridrich s Honzou Herodesem, vás seznámí s životem vývojáře během halloweenského týdne, potažmo s problémy, které vývojářům mobilních her způsobuje příliš mnoho různých modelů mobilů a tabletů na trhu.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

A protože o možnosti pořídit si Level v elektronické podobě, kterou jsme spustili společně s Levelem 235, se více dozvíte v samostatném článku, tak už se pro tentokrát rozloučíme. Podrobný obsah Levelu 236 najdete na stránkách level.cz, kde zároveň najdete všechny potřebné informace o předplatném, o autorech a obecně redakci Levelu. Rovněž si zde můžete aktivovat plnou hru, jak se dozvíte na straně 11. Se svými postřehy na konto Levelu nás zastihnete na emailu redakce@level.cz nebo na Facebook stránce Levelu.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Snad se vám LEVEL 236 bude líbit. My už se každopádně třeseme nedočkavostí na vaše reakce a připomínky.

Nejnovější články