Jejího vydání se tedy nedočkáme letos na podzim, jak jsme si ještě donedávna mysleli, ale až někdy v průběhu prvního čtvrtletí roku 2005.



nové obrázkykompletní galerie
Aby byla FPS Brothers in Arms co nejrealističtější, najali v Gearboxu vysloužilého plukovníka Johna Antala, který nyní v týmu působí coby konzultant. Ačkoliv podle něj hra zachycuje hodně ze skutečné válečné atmosféry, kdyby měla být opravdu autentická, nechtěl by ji asi nikdo hrát, jelikož by byla také dost nudná. Normální voják ve 2. světové válce trávil podle Antala 90% svého aktivního času přemísťováním, 5% staráním se o běžné záležitosti (jídlo, osobní hygiena) a pouze zbylých 5% skutečným bojem. Ve hrách je tomu ale přirozeně trochu jinak. Více se o Brothers in Arms dozvíte z našeho obsáhlého preview z července.
zdroj: C&VG, Worthplaying