Bude obsahovat 16 map, mimojiné bitvu na kosmickém korábu Tantive 4, kde se ve 4. epizodě poprvé střetli rebelové s impériem. Vaším cílem tam bude eskortovat princeznu Leiu do únikového modulu a na podobných úkolech budou založeny také ostatní levely. Ze všech částí filmových Hvězdných válek spatříte artworky nebo renderované scény od ILM (údajně i některé dosud neuveřejněné materiály), přičemž důraz pochopitelně má být kladen na 3. epizodu.
Patrně nejdůležitější novinkou ve hře se stanou vesmírné bitvy např. u Deathstar jako v Rogue Squadronu, kde při použití stíhačky X-Wing (viz obrázek) můžete zvolit mezi normálním letem a útočným módem. V některých lodích budete mít možnost nabíjet a ovládat střelecké věže, dobývat spawn-pointy a provádět sabotáž klíčových mechanismů. Boje se budou odehrávat rovněž nad futuristickým městem Coruscant nebo povrchem planet.

Při hraní Star Wars: Battlefront 2 s počítačem řízenými parťáky, kteří mají disponovat chytřejší umělou inteligencí, jim půjde zadávat příkazy typu asistence v boji, voláni o pomoc nebo přesunutí se do části mapy, kde se zrovna válčí. Nebudou chybět nové dopravní prostředky jako Jedi Starfighter z EP1 ani další hráčská třída Jedi se speciálními Silami (za světlou i temnou stranu) a laserovým mečem, ale přístupná bude jen v některých herních módech. Jako základ využili vývojáři z Pandemic Studios engine z jedničky (recenze), ale byl lehce zdokonalen a očekává se navýšení maximálního počtu hráčů v PC verzi. Na závěr zbývá doplnit termín vydání, který zní - podzim 2005.