Pražské vývojářské studio Gumpanela Entertainment včera zveřejnilo několik prvních screenshotů ze dvou prostředí hry Refusion, o které tvrdí, že má být prvním opravdovým spojením žánrů FPS a RTS. "Máme radost z toho, jak postupují práce na našem projektu," řekl Ondřej Urban, zakladatel firmy. "Náš tým vytvořil živoucí herní svět, v němž hráči - jak v roli Masterů (RTS), tak Fighterů (FPS) - musí čelit nejen soupeřícímu týmu, ale dokonce i nebezpečným živočichům v nehostinném prostředí. Chceme tomuto klíčovému rysu hry věnovat maximální pozornost a úsilí, proto jsme se rozhodli posunout termín vydání na léto příštího roku," dodal Ondřej Urban.



Má záležet čistě na rozhodnutí hráče, kterému z dvou žánrů dá přednost. Hráč v roli Mastera (preferuje RTS) bude hrát strategii se vším, co k ní patří, včetně budování základen a těžby surovin, produkce či trénování jednotek a vedení bitev. Ostatní hráči vstoupí do hry v roli bojovníka - Fightera a budou hrát Refusion jako FPS. Vytvoří tak nezávislou, leč významnou součást Masterovy armády, a má být jen na domluvě hráčů, zda postupují jako tým.
Rozlehlý a nekončící svět Refusion má být na ploše přesahující 1600 km2 tvořen velkým množstvím rozmanitých typů prostředí, jejichž různorodost si hráč bude moci plně vychutnat díky obrovské dohlednosti. Hra se vyvíjí výhradně pro platformu PC a od října je venku čtyřminutové video s předvedením některých postav - více na homepage nebo v našem předešlém zpravodajství.