První info o Brothers in Arms Hell Highway
zdroj: Gearbox

První info o Brothers in Arms Hell Highway

6. 4. 2006 13:13 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

dříve tu byly neoficiální, byť veskrze logické náznaky týkající se mimo jiné dalšího pokračování v rámci válečné série Brothers in Arms.

Třetí díl s podtitulem Hell’s Highway je skutečně na cestě, jak vyplývá z níže umístěných scanů z Playstation magazínu. Tedy z nich toho vyplývá mnohem více, vyjma skutečnosti, že jej Gearbox Software připravuje na PC, PS3 a Xbox 360. Hra vás pochopitelně opět zavede do těžkých bojů z prostředí druhé světové války, v tomto případě budete součástí operace Market Garden, v níž figurovaly jednotky výsadkářů, které měly ochránit důležité mosty v Holandsku, po kterých by se následně přepravily spojenecké tanky a zamířily do Německa. Nicméně proti téhle snaze stály nejlepší síly Třetí říše, takže se v kůži seržantů Bakera a Hartsocka (jež znáte z minulých dílů) pěkně zapotíte!

Obrázek zdroj: Gearbox Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

A to tím spíše, že tvůrci vyhrožují snahou o maximální realismus (už to tady sice také zaznělo, ale teď není tahle slova radno podceňovat :) Hra má začít vaším seskokem nad Eindhovenem a jelikož brzy poté Němci tohle město začnou bombardovat, budete pomáhat civilistům ocitnuvším se v centru dění (resp. bomb). Následně vás čeká dobývání a hájení určených výsep - jako strategických mostů, kde znovu půjde o mix akce (FPS) a nutné strategie při kooperaci s vaší jednotkou, jíž budete zadávat adekvátní povely. K dispozici protentokráte máte mít hned tří oddíly, s čímž souvisí širší spektrum možností, co podniknout, a to nejenom díky skutečnosti, že třetí oddíl bude mít v rukou ničivější zbraně, jako je třeba bazuka či minomet, nemluvě o možnosti přivolání leteckého útoku.

Prožitku z autentičnosti téhle next-gen války by mělo výrazně napomoci pokrokové audiovizuální zpracování, ale i takové "drobnosti" - jako je zlepšení funkce vašeho vlastního střílení, resp. samotného aktu zacílení se zajímavým efektem rozostření okolního obrazu vůkol vašeho cíle. Vypadá to tak na konečně větší šanci vlastnoruční likvidace vámi vybraného soka - oproti úmornému ostřelování z minulosti. V rámci nových manévrů a pohybových animací je pamatováno např. na patrolování, stealth aktivity či momenty zaslouženého (pozor, nikoliv věčného:o) odpočinku. S čímž souvisí i údajně fantastické obličejové animace, potažmo emocionální reakce zúčastněných vojáků, což by mělo tuhle akci příjemně oživit. Hra je nicméně stále v raném stádiu vývoje (vyjít má na Vánoce 2006), ačkoliv už v tuto chvíli vypadá výtečně.
zdroj: GamePro

gamepro

Nejnovější články