Obrázková náplast z Hitman 2: Silent Assassin

- Obrázky autor: Redakce Games.cz Komentáře: 0

Dánští vývojáři IO Interactive neustále a velmi usilovně pracují na svém nadcházejícím akčním titulu Hitman 2: Silent Assassin, který měl být už dávno vydán.

Zřejmě se nedařilo vše tak, jak mělo, když bylo vypuštění hry posunuto až na podzim 2002. Náplastí na ránu, kterou tímto odložením utrpěli všichni nadšení fanouškové, by se mohla stát pětice nových obrázků.

nové obrázkykompletní galerie

Hitman 2: Silent Assassin je chystán pro PC, PS2 i Xbox a přinese s sebou spoustu zajímavých zdokonalení oproti prvnímu dílu. Také příběh na původní hru naváže a náš hrdina bude vytržen ze svého bohulibého rozjímání a opět bude stržen vírem zločineckého hurikánu. Vylepšení se budou týkat např. přepínání mezi first-person a third-person perspektivou; hru bude možné ukládat v průběhu mise, přičemž počet míst na uložení je závislý na stupni složitosti, který jste si pro svou hru zvolili; změny k lepšímu zaznamená i interface; přivítá vás rovněž atraktivní grafika.

Hitman 2 vám připraví zábavu tak trochu v bondovském stylu. Za svými nepřáteli budete cestovat z jednoho konce na druhý. Svou misi začnete na Sicílii, pak se podíváte do St. Petersburgu (Dříve Leningrad), navštívíte také Malajsii, Japonsko i další zajímavá místa. Samozřejmě budete vybaveni všemi důležitými drobnostmi (dalekohled, brýle na noční vidění, apod.) a učinnými zbraněmi, vč. těch, k jejichž použití není třeba střelného prachu. Celkově bude hra obsahovat 21 misí.
zdroj: PR

Novinky na CZC.CZ

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.