Tedy toho s podtitulem PS3. S čímž souvisí spektakulární grafická podoba díla a vyladěná audio kulisa, v prvním případě leccos napoví ilustrační screeny, k tomu druhému se na konci textu ještě vrátíme. Každopádně důležitou roli má hrát také zajímavý a údajně velice dramatický příběh, v němž vystupuje hlavní antagonista - uzurpátorský král Botan, jemuž se ve své touze po pomstě postaví sličná Nariko s prokletým mečem, podle nějž je ostatně pojmenovaný tenhle titul a který je středobodem zde anoncovaného fantasy dobrodružství. Kde se přitom významně angažuje dobře známý Andy Serkis (mimo jiné Glum z filmového Pána prstenů), co si tu střihnul právě Botana, prsty však má mít i v samotném vývoji hry!



Hlavní důraz v téhle third-person řežbě bude kladen na soubojový systém, kde má nikoliv nedůležitou úlohu i pokroková a vše prostupující fyzika. Počínaje třeba tím, jak mají těla oponentů reagovat na kontakt se zbraní, jak bude probíhat a vypadat destrukce různých objektů a nebo třeba jakým způsobem se vlasy a oblečení půvabné Nariko pohybují ve větru. Herní prostředí půjde výrazně využít ve váš prospěch, různé lavice, židle, stoly, sudy a kdo ví, co ještě, mohou být umně nasměrovány do řad vašich oponentů pro jejich dílčí zpomalení. Můžete počítat s logickou možností vyhození vybraného objektu do vzduchu a jeho následné rozbití a vytvoření smrtícího deště trosek, pochopitelně opět pro vaše soky. Nebo budete moci zaháknout některého ze soupeřů do dua řetězů a následně jím otáčet okolo své osy, čímž rychle vyčistíte prostor. Jak už z výše napsaných řádků vyplynulo, proti vám bude stát velká přesila nepřátel. A proti nim samotná Nariko a božský meč podle všeho schopný okamžité transformace do různých verzí - máme tu jeden obří meč, dva malé, nebo výše anoncované řetězy na způsob God of War, kterémuž titulu je tenhle projekt v mnoha ohledech dosti blízký.
Soubojový systém má být velice intuitivní, bude vycházet z několika zcela odlišných postojů, které v průběhu akce dynamicky měníte skrze shiftová tlačítka gamepadu (L & R), čímž definujete pozici vašeho těla a zbraně a následnou aktivitu. V rámci rozmanitých kombo ataků, kde přijdou ke slovu i efektní kopy nohou, se plní speciální parametr, po jehož aktivování se z vás stane hotová přírodní katastrofa, hubící vše živé v dohledu. Samozřejmě se dočkáte i soubojů s bossáky, u nichž nechybí v současnosti oblíbený motiv, resp. nutnost včasného stisku jasně předdefinovaného tlačítka. Dočkáte se i tradičního blokování výpadů, vhodně načasovaných counter-ataků a nebo využívání zbraní po padlých proti jejich nakrátko živým spolubojovníkům. A řady dalších pozoruhodných momentů, kde se docela hodí konečně zmínit audio kulisu, u níž se operuje s komplexním zvukovým podbarvením akce. Takže kontakt s různými povrchy (dřevo, kov, maso) má tady znít hodně autenticky!