Něco málo o RPG GoldenLand
zdroj: tisková zpráva

Něco málo o RPG GoldenLand

13. 11. 2002 21:00 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Kdesi za horami, dolinami a lesy leží město zvané Svetlograd.

Je to hlavní město země Goldenland oplývající slovanskou kulturou a není to tak dávno co zde byl vystaven obří chrám zasvěcený Velemiru a Veleně. Zato Marvia je zemí, kde našli domov bývalí kočovníci, kteří nabyli bohatství obchodováním. Marvianská města a lesy jsou proslaveny zářivými orientálními barvami. Stejně tak v této části světa můžete nalézt pouště s malebnými oázami. Naopak Tubern je zemí horalů, lstivých kovářů, jejichž radostí je vlastní rodina. Téměř všichni tuberniané jsou členy nějakého klanu, které jsou spolu neustále ve válce. Klima této oblasti není příliš příznivé. Panují zde kruté a dlouhé zimy a slunce člověk spatří jen zřídka. Nakonec ještě Alberia - naprosto neprobádaná země se zasněženými údolími.
Ne, nemějte strach, že jste při hodinách zeměpisu zaspali. Nejde o skutečná místa, ale o místa, jež navštívíte ve hře, která dostala jméno podle prvního z nich - GoldenLand. Celkem procestujete více než 200 různých lokací, přičemž budete pro větší zážitek doprovázeni rozmarnými výlevy počasí (sníh, déšť, písečné bouře, atd.). GoldenLand je RPG titul a velkou roli v něm sehrají rovněž NPC. Většina takových postav bude mít svůj charakter, bude s vámi vést dialog a ponese si i svůj úkol. Když už byla řeč o efektech počasí, nedá se říct, že by měly mít nějaký přímý vliv na vašeho hrdinu. Jeho schopnosti budou spíš ovlivněny denní dobou, např. postava ovládaná zlem se bude lépe cítit v noci, a naopak.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Příběh hry je nelineární. Většinu úkolů budete moci vyřešit několika různými způsoby. Vedle hlavní linie příběhu bude hra obsahovat ještě další poslání, která však budou důležitou součástí herního procesu. U RPG je obvyklé, že se postavička během hry rozvíjí. V případě této hry tomu nebude jinak. Charakteristiky postavy jsou rozděleny na tři části: primární (síla, hbitost, postřeh, povaha, štěstí, rozum, inteligence), sekundární (poškození, zdraví, mana, sláva, různé obrany, ad.) a schopnosti (tři typy - hlavní, bojové a magické). Do několika kategorií odpovídajících schopnostem jsou rozděleny také zbraně. To zaručuje jejich efektivnější využití. Některé z válečného náčiní bude vyžadovat dosažení určitého stupně vývoje postavy.

Ani se systémem kouzlení to nebude až tak jednoduché. Magická učení jsou rozdělena do šesti "škol", z nichž každá má určitá specifika. Jsou zde čtyři nezávislé školy - Magic of Gods, Magic of Nature, Magic of Elements a Magic of Shadows a dvě vzájemně související - Magic of Light a Magic of Dark. Každá škola vás vybaví jak obrannými kouzly, tak útočnými s tím, že mají určité jedinečnosti. Např. destruktivní kouzla dominují ve škole Magic of Elements, Magic of Nature se zase soustředí především na léčivou magii, apod. Svět GoldeLandu bude obýván mnoha stvořeními, od běžných vlků, po hrozivě vypadající draky.

Společnost Burut, která hru vyvíjí, použila ke svým účelům tzv. AGE engine podporující vše potřebné, tedy složité animace, efekty kouzel, dynamické změny v lokacích, změny počasí i denní a noční doby a mnoho dalšího. GoldenLand je určena především hráčům, kteří nechtějí pouze kliknout na svého nepřítele a čekat, co bude následovat, ale rádi promýšlejí taktiku a strategii boje. Abyste své schopnosti mohli projevit také před svými přáteli, bude hra obsahovat multiplayer.
zdroj: XGR

korgull

Nejnovější články