Je jich jedenáct a jsou podstatně akčnější než ty přechozí.
Série Rainbow Six se stala jednou z nejoblíbenějších taktických simulací na herním trhu. Určitě k tomu přispívá i čím dál větší snaha tvůrců docílit co nejrealističtějšího a nejautentičtějšího výsledku. Raven Shield je už jejich třetím počinem v této řadě a Red Storm i Ubisoft si od něj slibují velmi mnoho. Hlavním cílem je samozřejmě uchvátit co největší počet fanoušků FPS, kteří na tento titul už čekají dost dlouho.



nové obrázkykompletní galerie
Hra se bude odehrávat na mnoha různých lokacích, přičemž se tvůrci snaží každou z map vyrobit naprosto unikátní, a to nejen co do grafiky, ale také co do zvuku a celkového dojmu z hraní. Většina map bude situována do Evropy a Jižní Ameriky. Některé z nich vás proženou sněhem, jiné zase pouští, lézt budete také po horách .... cestou necestou, dnem i nocí.
Raven Shield je vytvářen za použití poslední verze Unreal enginu, který si Red Storm museli přizpůsobit vlastním požadavkům a potřebám. Aby se sami tvůrci co nejvíce vžili do situace, museli jejich vedoucí členové projít výcvikem u GTI SQ, což je kanadský elitní tým pro záchranu rukojmích. Kromě toho samozřejmě úzce spolupracují také se členy dalších podobných organizací, kteří jim pomáhají např. při designování výstroje, radí jim při navrhování určitých taktik a upřesňují, jak by se kdo zachoval ve které situaci.