Bývalí tvůrci Hearthstonu pracují na hře plné hrdinů od Marvelu
zdroj: Archiv

Bývalí tvůrci Hearthstonu pracují na hře plné hrdinů od Marvelu

4. 1. 2019 16:48 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Loni v dubnu skončila patnáctiletá kariéra Bena Brodea v Blizzardu. Jemu vděčíme především za Hearthstone, ale podílel se logicky i na jiných projektech v různých pozicích. Když odcházel, vzal s sebou čtyři kolegy, kteří stáli u vzniku her jako World of Warcraft, StarCraft, Diablo, Halo, nebo třeba Call of Duty: Black Ops. Tedy samé zkušené veterány, se kterými záhy založil studio Second Dinner. Nyní, o nějakých 8 měsíců později, přicházejí moc dobré zprávy.

Second Dinner se přemístilo z Brodeovy garáže do plnohodnotných kanceláří, z čehož má jeho žena nesmírnou radost. Přemístit se vývojáři mohli pouze díky dvěma podepsaným smlouvám. Díky své bohaté minulosti se jim podařilo vyjednat práva na postavy Marvelu, které použijí ve své zatím nepředstavené hře.

Zároveň našli investora v čínské společnosti NetEase, která nakopla studio 30 miliony dolarů (674 miliony korun). Pro zajímavost, NetEase je přesně ta společnost, která má co do činění s mobilním Diablo Immortal. Nicméně nejde o vydavatele, jen investora, takže studio nemá tolik svázané ruce, nikdo se neohání deadliny a nebere jim tvůrčí svobodu.

O samotné hře se prakticky nic nedozvídáme. Můžete si být jistí pouze tím, že se v ní objeví Spider-Man, Avengers, X-Meni, a dojde i na podivné neproslavené postavy jako Hellcow a Throg. To je opravdu hodně postav, z čehož můžeme odvodit možnou podobu hry.

zdroj: Archiv

Bylo by velmi překvapivé, kdyby šlo o velký titul podobný loňskému Spider-Manovi. Spíš by to mohla být MOBA nebo jiná akční řež, kde je prostor pro každého podivína od Marvelu. Ale co si budeme povídat, největší zkušenosti týmu pocházejí z Hearthstonu. Karetní Marvelovka tak dává obrovský smysl.

Tvůrci se rovněž drží enginu Unity, který je na menší hry ideální, zatímco tříáčkové tituly volí spíš Unreal Engine 4 nebo interní enginy. O samotné hře se víc dozví zatím jen dva lidé, kteří rozšíří tým na základě dvou inzerátů ohledně práce v Unity. Studio Second Dinner se hodlá dále rozrůstat, ale nechce mít víc než 20 zaměstnanců.

Co se v útrobách kalifornského studia peče, kdy se o tom dozvíme víc a kdy to nakonec vyjde, teď asi nevědí ani sami tvůrci. Nicméně dle jejich slov půjde o „nejlepší hru všech dob“, která „by mohla být tou nejzábavnější věcí v historii zábavy“. Silná, samozřejmě nadsazená slova. Ale třeba se skutečně objeví nový král karetních her, který sesadí toho současného.

Nejnovější články