KoTOR 2: The Sith Lords - návod 7.díl
zdroj: tisková zpráva

KoTOR 2: The Sith Lords - návod 7.díl

18. 6. 2005 0:00 | Návod | autor: Redakce Games.cz |

V závěrečné sedmé části návodu na RPG Knights of the Old Republic II navštívíme palubu mateřské lodi flotily Sithů a grandiózním duelem na válkou zničeném světě znovu zachráníme galaxii. Ani tentokrát nechybí mapky.

Autor: Levis
Publikováno: 18.června 2005


Zvětšit zdroj: tisková zpráva Ačkoliv druhý díl úspěšného RPG Knights of the Old Republic s podtitulem The Sith Lords je v některých ohledech horší než jeho předchůdce (viz recenze), stále jde o velmi kvalitní hru, která si bezesporu zaslouží podrobný návod. Podobně jako v našem loňském řešení prvního dílu vám v něm za pomocí mapiček, rad a přímého popisu co nejlépe poradíme, jak KOTOR 2 dohrát. Zároveň však předem upozorňujeme, že kvůli rozhlehlosti hry se budeme soustředit spíše na praktičtější rady než tabulky či sáhodlouhé popisy všech herních prvků.

V návodu jsou opět používány zkratky pro získávaní bodů světlé (LS) a temné (DS) strany Síly. Pro označení možnosti získání vlivu (Influence) na některé z postav používáme zkratku Inf. Přechody mezi jednotlivými mapami jsou označeny modrým podbarvením textu a úkoly, postavy či místa, která lze navštívit až později ve hře, bílou barvou. Screenshoty u článku jsou pouze ilustrační.

Předchozí části návodu: 1. část (Peragus), 2. část (Telos), 3. část (Dantooine), 4.část (Nar Shaddaa), 5.část (Dxun/Onderon), 6.část (Korriban a dokončení úkolů na Dxunu/Onderonu)


 Začátek konce
Pod tímto klišovitým názvem se neskrývá nic jiného, než definitivní rozlučka s vaší volností v KOTOR2. Před odletem z Dxunu máte poslední možnost se rozhodnout, na jakou planetu chcete letět. Jestliže nevidíte důvod, proč byste se měli vracet na už dokončené světy, vzpomeňte si na Nar Shaddaa. Právě v tuto chvíli vám totiž Geeda nabídne snad vůbec nejzajímavější předměty ve hře – pokud jste se samozřejmě nepřiklonili na stranu konkurenčního obchodníka.

Než odletíte na Dantooine, ujistěte se tedy, že jste splnili všechny nepovinné úkoly. Následně si na palubě Ebon Hawku promluvte s Kreiou a posléze loď nasměrujte na Dantooine. Jedi Enclave byla mezitím opravena, takže až do ní vejdete, čeká vás rozhovor s Mistry Jedi. Sithové zažijí další z extrémně těžkých soubojů ve hře, kdežto hráči na světlé straně Síly budou nuceni se podřídit jasnému rozhodnutí Mistrů, které vám říká, že jste moc nebezpeční na to, abyste mohli ovládat Sílu. Jediné štěstí, že v tuto chvíli se na scéně objeví Kreia a zachrání vám kůži.

Ještě před tím, než se opět ujmete kontroly nad vaší postavou, obdržíte novou Force Power. Liší se podle toho, na jaké straně jste, takže Jediové dostanou Force Enlightenment a Sithové Force Crush. Vyzkoušet si je budete moct záhy, protože jakmile vylezete z Jedi Enclave, čeká vás cesta na Telos.

 Polar Plateau podruhé a naposledy
V tuto chvíli jsou úkoly pro oba znepřátelené tábory pro změnu zase stejné. Můžete se pokusit Atris domluvit, ale bitvě s ní se nevyhnete. Nemělo by ale jít o příliš obtížný duel, zvlášť pokud Atris pomocí schopnosti Force Drain ozbrojíte o Sílu. Těsně před koncem souboje budete jako obvykle mít možnost oponenta ušetřit, i když tentokrát za to nedostanete žádné LS body. Následuje přesun do hlavního města Telosu, které se mezitím (podobně jako Onderon v minulém dílu návodu) ocitlo pod náhlým útokem flotily Sithů.


Telos Citadel Station

 Suburban

I zde zůstávají úkoly stejné pro všechny hráče. Cílem je se probojovat přes skupiny Sithů, které napadly Citadel Station, nejprve k východní křídlu a poté do Entertainment modulu, kde na vás už čeká Mandalore a jeho skupina. Poručík Green vás v rychlosti seznámí se situací a pokud jste nechali žít kapitána Riikena na Onderonu, můžete od něj nyní obdržet nepovinný quest, který spočívá v ochraně zásob paliva před Sithy.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Vylezte na ulici, kde na vás čeká první šarvátka se Sithy. Házení granátů se mi příliš neosvědčilo, takže už klasicky doporučím jen světelné meče a obecně boje na blízko, popřípadě zničující Force Powers (Force Storm aj).

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Pokračujte přes bývalé východní křídlo stanice. Všechny postranní dveře jsou zavřené, takže vám stačí postupovat stále kupředu. Sithové mají na ulici instalované i věže, které doporučuji vyřadit z provozu dříve, než se pustíte do samotných vojáků. Ideální je nechat jednu z vašich postav postupovat po levé straně ulice a s tou druhou se rychle probít přes pravou část barikády. Díky tomu pak budete moci Sithům nalevo vpadnout do zad. Jakmile bude cesta volná, odbočte do zábavního modulu.

 Entertainment Module 081
Běžte směrem ke vstupu do hangáru a připravte se na to, že po cestě narazíte na další skupiny Sithů. U bývalého vstupu do kantýny navíc máte poslední možnost použít workbench před tím, než se dostanete na palubu Ravageru, takže doporučuji tuto příležitost nepropásnout. Mandalore se vám nabídne, že vás se svoji skupinou doprovodí na palubu vlajkové lodi velitele flotily Sithů. Pokud jste ale přijali úkol od kapitána Riikena, zatím Mandalorovi řekněte, že nejste připraveni.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Následně bežte dál ke stanici TSF, kde se utkáte ještě s dvěma dalšími skupinami Sithů. Quest bude splněn, jakmile pobijete všechny nepřátele. Jediný problém může představovat snad Dark Jedi Apprentice, který velí jednomu ze sabotážních komand a kterého doporučuji zabít dříve, než jeho druhy. Vraťte se zpět k Mandalorovi a společně s ním vlezte do transportu, který ve válečné vřavě nad Telosem následně obratným manévrováním vklouzne na palubu Ravageru. Pokud jste Visas neměli ve vaší partě, bude se dožadovat toho, abyste ji s sebou vzali. Jestliže jí vyhovíte, vyvrcholení na Ravageru bude o to zajímavější.


Ravager

Vítejte na palubě vlajkové lodi celé flotily Sithů. Vaším úkolem na palubě Ravageru bude nejprve umístit čtyři Proton Cores, které loď po vašem odletu následně vyhodí do povětří. Tyto místa, na mapě označená jako místa pro Proton Cores, vybrala skupina Mandalorianů, která vám také díky spojení s Mandalorem ve vaší partě vždy oznámí, kdy je nálož třeba položit. Obecné tipy pro hraní na Ravageru: nikam nespěchejte a před vstupem do další místnosti se vždy uzdravte. Prohledávejte mrtvá těla všech Sithů, které zabijete, protože téměř po každém něco zbude. A konečně nepřehlížejte Large Lockers, kterých je na palubě lodi fůra.

 Commander Deck
Vydejte se chodbou napravo (na mapě blíž k západu) a po cestě nezapomeňte lézt do malých místností, ve kterých většinou naleznete skříňky s různými náhodně generovanými předměty. V rohu chodby se vám nabídne fantastický výhled na zuřící vesmírnou bitvu. V tomto místě je také potřeba položit první nálož. Mandaloriané také budou chtít přikázat, co mají na lodi dělat, ale pokud vím, vůbec nezáleží na tom, co jim odpovíte. Za dalším rohem na vás čeká větší skupina Sithů a tím pádem i vyčerpávající souboj. Úzkým koridorem následně vstoupíte do další části lodi. Přímo před vámi vidíte ohromnou místnost s dalšími hlídkami, ale dejte se nejprve doprava a na konci tunelu položte druhou nálož.

Poté se vraťte zpět na rozcestí, vtrhněte do haly a pobijte hlídače. Vydejte se k místu, kam položíte třetí nálož. Ihned poté se spustí animace, ve které přijdete o čtvrté Proton Core. Musíte se vrátit zpět do velké haly a poté do místnosti s ovládáním Missile Baye. Kromě toho, že tu naleznete workbench, je tu také Control Console, ve které můžete jednu ze střel uvolnit a následně z ní potřebné Proton Core získat.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Jestliže jste uposlechli naší rady a máte s sebou Visas, vraťte se k místu, kde jste pokládali třetí nálož, a odsud běžte k Visasině bývalé komnatě. Pokud jí zde dovolíte chvíli meditovat (což vás nijak nezdrží, ani tím u Mandalora neztratíte Inf), Visas se „vyrovná se svojí minulostí“, což vám bude dost neobratně oznámeno pomocí jednoduché tabulky s textem. Zároveň to s sebou ale přinese zvýšení omezení jejích Force bodů.

Pokračujte severněji, až dojdete do místnosti, ve které naposledy spatříte plukovníka Tobina. Můžete si s ním promluvit, ale rozumná řeč s ním nebude, protože teď stojí na straně Sithů. Nakonec si budete stejně muset vybrat, zdali ho ušetřit a zkusit ho přesvědčit, aby vám pomohl odpálit nálože, anebo ho jednoduše zabít. Ani za jedno však nedostanete žádné extra body, takže na tom nezáleží. Položte čtvrtou nálož a poté se odeberte ke vstupu na můstek. Ještě, než opustíte Command Deck, se budete muset utkat s další skupinu Sithů.

 Bridge
Jak už jistě tušíte, na můstku čeká Darth Nihilus. Na cestě k němu budete muset projít několika místnostmi a zdolat několik posledních skupin Sithů. Ti poslouží jako dobrá průprava na souboj s Nihilem samotným, už jenom tím, že po vás budou metat blesky. Rozhodně je tedy nepodceňujte – dokonce bych doporučoval si hru před prvním střetem pro jistotu uložit.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Před vstupem na můstek vás Visas varuje, co vás čeká. Doplňte si zdraví a Sílu a dobře se ozbrojte. Nejvhodnější je zvolit těžké brnění místo obyčejné Jedi Robe, protože vás uchrání nesrovnale lépe. A to i přesto, že kvůli němu nebudete moct používat některé Force Powers.

 Duel s Darth Nihilem
Obrázek zdroj: tisková zpráva Jakmile souboj začne, zapněte štít a pokud jste na světlé straně Síly, rozhodně použijte Force Enlightment. Vaší výhodou v tomto souboji je, že nejste sami, díky čemuž máte možnost se navzájem uzdravovat. V případě, že v týmu kromě Mandalora máte i nějaké Jedie (např. Visas), ideální taktikou je nechat jednu postavu čelit Nihilovi a s druhou poodběhnout do povzdálí, odkud můžete několik kol v klidu postupně uzdravovat celý tým.

Co se týče boje samotného, jako vždy jsou nejužitečnější stimulátory a různé části výbavy vašich postav. Používat Sílu je zbytečné, protože Darth Nihilus všem útokům odolá. V půli a na jeho souboje budete mít na výběr ještě z několika možností v dialogu, ale žádná z nich souboj či jeho vyústění neovlivní. Až bude Sith mrtev, vraťte se zpět na Command Deck a odsud přes celou mapu (můžete použít Force Enlightment anebo Burst of Speed pro rychlejší běh) na vaši loď. Po hezké animaci, která prozradí, jak to s Ravagerem dopadne, už se pomalu začíná blížit konec hry.


Malachor V

Po dalším z řady nepovedených přistání se ocitáte na planetě, na které zanedlouho zakončíte putování po světech KOTOR2. Jestliže jste dobře sledovali děj, určitě víte, proč je Malachor V je místem, kde se definitivně rozhodne o tom, kdo protentokrát vyhraje odvěkou bitvu Jediů proti Sithům. Celý druhý díl hry se přece nesl ve znamení Mandalorian Wars a jejich důsledku nejenom na skutečná místa a planety, ale také na psychologii hrdinů a přeživších vojáků. Takhle tedy ten slavný Malachor V vypadá. Hned si ho prohlédnete zblízka, a to včetně starověké Trayus Academy. Jestliže si před uzavřením celé herní kapitoly chcete doplnit znalosti o historii KOTOR, doporučuji detailní opis kroniky na GameBanshee. Naposledy si tedy užijte pocit nového a nezmapovaného terénu před vámi.. a vykročte do první z šesti závěrečných map.

 Surface
Jak vzápětí správně podotkne Mira, Malachor V je skutečně nadmíru nepohostinným světem. Dokonce natolik, že pohybovat se tu bez ochranného vybavení se může pořádně nevyplatit. Vřele doporučuji, abyste po celou dobu, co se budete procházet po nekrytém povrchu planety, měli zapnutý Breath Control. Uniknete tak jedovatým výparům, kterým byste se jinak museli složitě vyhýbat a hledat mezi nimi cestu. Pokud byste to však chtěli zkusit, dávejte si pozor na často špatně viditelné trhliny v zemi. Kromě nich vám zde nehrozí žádné větší nebezpečí. Po cestě potkáte několik Storm Beasts, místních oblud, které jsou však ale relativně neškodné i v případě, že se na vás vrhnou ve větším počtu. Rozhodně jim ale neutíkejte, protože brzy stejnou mapu budete muset projít i s Bao-Durovým Remotem, který je prakticky bezbranný.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Pokud jste v průběhu hraní KOTOR2 do vašeho týmu získali Miru, přibližně v půli této úrovně se spustí varovná animace. Ano, Zanharr nezemřel a na Malachoru V bude mít záhy poslední příležitost, jak se své dlouholeté protivnici zbavit. Pro tuto chvíli ale jejich konflikt zatím můžete hodit za hlavu a přejít k výlezu z mapy. Ještě než odejdete, budete mít možnost obrat mrtvá těla o granáty a lékárničky, popř. si vyzkoušet, že počítačové terminály ve vracích lodí vám v tuto chvíli k užitku nejsou. Jestliže i v této fázi hry stále sbíráte zkušenosti, můžete prozkoumat i odlehlou část úrovně, ve které narazíte na další dvě Storm Beasts. Poté přejděte do Malachor Depths.

 Depths
Znovu doporučuji projít celou mapu a pozabíjet všechny bestie, abyste se následně s Remotem nedostali do úzkých. Jakmile projedete složitým jeskyňovitým komplexem a ocitnete se před velikými dveřmi, zastavte se a doplňte Sílu, protože záhy na vás čeká jedna větší Storm Beast. Naštěstí je nesmírně neobratná, takže v případě, že by se vám souboj nedařil, stačí zapnout Burst of Speed (popř. Force Enlightment), trochu poodběhnout a než k vám obr za mohutného funění doklopýtá, budete mít dost času se uzdravit a znovu zapnout štíty. Podobným způsobem lze bestii udolat tím, že po ní budete z povzdálí metat blesky. Až padne, veliké dveře se zase otevřou a umožní tak vašemu hrdinovi vlézt do Trayus Academy.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Jestliže máte v partě Miru, hra se následně přesune k jejímu souboji se Zanharrem. Ačkoliv jsem se skutečně snažil se Miře ve hře věnovat, prováděl jsem level-upy a zbrojil jsem jí, v tomto duelu se mi ani po několika pokusech nezdařilo Wookieho porazit. Pokud dopadnete podobně, nezoufejte, protože se nic neděje. Mira sice zemře, ale protože jsme na konci hry a už byste ji beztak neviděli, v podstatě na tom nesejde. Co se týče tipů k duelu samotnému, doporučit mohu jenom stimulátory a štít. Pokud jste si Miru nepřevychovali na šermířku, rozumnější bude jí do ruky dát pušku. Rovněž nezapomeňte na její Wrist Launcher, jehož rakety často přijdou k užitku víc než obyčejná laserová salva z pušek. V souboji se také vyplatí házet granáty (třeba i jedovaté) a zkusit můžete i před Zanharrem utíkat, abyste získali čas na Force Heal. Ať už duel vyhrajete nebo ne, hra pokračuje dál.

 Úkol od Bao-Dura
Obrázek zdroj: tisková zpráva V tuto chvíli zbývá se zhostit výše zmíněného Bao-Durova Remotu. Vaším cílem je projít obě mapy, Surface i Depths, a na obou najít trosky válečných lodí Republiky, které na Malachoru V zůstaly z dob Mandalorian Wars. V každém z lodních počítačů je poté potřeba zapnout část Mass Shadow Generatoru. Jestli jste dali na mojí radu a s vaším hrdinou jste mapy důkladně vyčistili, snad nenarazíte na žádné Storm Beasts. A pokud ano, obloukem se jim vyhněte a nesnažte se s nimi bojovat, protože zkrátka nemáte šanci vyhrát.

Remote má stálé vybavení, které nelze měnit a s tím, co má, zkrátka bestie ani neohrozí. Jediné, na co se musíte spoléhat, je buďto co nejrychleji letět dál, anebo zkrátka počkat, až dokud Storm Beast neodejde do povzdálí. Také se hodí vědět přesně, kde vraky leží – viz mapky výše v článku. Jakmile zapnete čtvrtou část generátoru, spustí se další animace a poté se hra vrátí zpět k hlavnímu hrdinovi.

 Trayus Academy
Ihned po vstupu bude přímo proti vám stát jeden Sith. Možná jde o jeden z herních bugů anebo Elite Assassin zkrátka vyčkává, co uděláte, ale nenechte se zmást tím, že se vám Sithové u vchodu klaněli, a okamžitě se pusťte do boje. Protože celá akademie je Sithy prolezlá skrz naskrz, doporučuji si po každé rvačce udělat přestávku a doplnit zdraví i Sílu. Používat Force Enlightment a utíkat ze soubojů je nebezpečné, protože na každém rohu zpravidla čeká další skupina, kterou byste tím jenom vyprovokovali. Také nezapomeňte podle situace měnit šermovací styly; Aggression používejte v případě, že jste v souboji jeden na jednoho (což se vám přihodí až v Trayus Crescent a ve dvou závěrečných duelech) a Determination či Contention je nejúčinnější proti celým skupinkám nepřátel.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Z hlavní místnosti vedou dva tunely, jeden na západ, kudy můžete vejít do Trayus Crescent, a druhý na východ, odkud lze přejít do Trayus Proving Grounds. Pokud byste si hru chtěli projít celou, držte se našeho návodu, ve kterém se postupně podíváme do obou částí akademie. Pro dohrání hry vám ale stačí si vybrat jenom jedno z křídel a jím projít zpět do druhé části Trayus Academy, kde vás následně čeká bitva s Darth Sionem. My si jako první zvolíme Trayus Crescent, abychom později jedním z křídel nemuseli procházet znovu.

 Trayus Crescent
První ze skupin Sithů na vás čeká hned za druhými dveřmi. Začněte si hru ukládat po každém souboji. Nejúčinnější metodou, jak se zbavit víc nepřátel najednou, stále zůstává Force Lightning, popř. Force Storm. Bohužel se ale najdou i takoví, na které blesky neplatí. Ukázkovým příkladem je první Sith Marauder, po kterém bude následovat extrémně těžký souboj se Sith Lordem a jeho dvěma učedníky. Vedle nich jsou za rohem navíc schovaní čtyři další Sith Commandos, kvůli kterým doporučuji po trojici se světelnými meči raději hodit granát anebo je nějakým jiným způsobem vylákat od Commandos.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Těsně před koncem úrovně na vás čeká další Sith Marauder a Sith Lord, druhá velice nebezpečná kombinace, na kterou jsou Force Powers krátké. Jestliže hrajete za Jedi Consulara, jako první se soustřeďte raději na Sith Lorda. Až budete u východu, přejděte zpět do Trayus Academy.

 Duel s Darth Sionem
Před samotným soubojem číslo dva vás čekají ještě další dvě skupiny Sithů, žádná však natolik silná, aby vás ohrozila. Až přijdete do prostřední místnosti, začne krátký dialog se Sionem a poté už onen nevyhnutelný duel. Jako obvykle si hru co nejdříve uložte. Používejte Verpine Prototype Shield a rozhodně nezanedbejte volbu brnění. Doporučuji si vybrat to s největším obranným číslem a nehledět na skutečnost, že kvůli němu nebudete moct používat některé Force Powers (např. Force Storm). Souboj se Sionem absolvujete dohromady čtyřikrát – pokaždé, když se vám podaří jej připravit o veškeré zdraví, spustí se krátký rozhovor, ve kterém můžete po vzoru filmových Hvězdných válek oponentovi uškodit správně zdrcující odpovědí. K tomu, aby fungovala, ale budete potřebovat dostatečně vysokou schopnost Persuade.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Co se týče tipů k samotnému souboji, osvědčilo se mi běhat kolem sloupů v místnosti. Sion se většinou zastaví a počká, než se mu dostanete do zorného pole, čímž vám dá spoustu času na uzdravení a doplnění energie. Další možností, jak protivníka udolat, je používání dostatečně vycvičené schopnosti Insanity. Jediové na světlé straně Síly mohou zkusit Energy Resistance a samozřejmě Force Enlightment. Až souboj skončí, budete mít na výběr – buďto projít Trayus Proving Grounds, kde naleznete poslední workbench ve hře, anebo se vrhnout už přímo na závěrečný souboj v Trayus Core. Pokud se rozhodnete dál neztrácet čas, přeskočte následující odstavec.

 Trayus Proving Grounds
V této mapě nenajdete nic zajímavého, co byste už neviděli. Vlastně až na jednu dost nešťastnou výjimku. Pokud se podíváte na naší mapku, uvidíte několik místností, do kterých se nejde dostat – jde o pozůstatky problémů, které provázely poslední fáze vzniku KOTOR2. Podle spekulací hráčské komunity se stalo to, že vývojářskému týmu Obsidianu došly peníze anebo čas, což se na hře podepsalo tím, že musel být narychlo vybrán jiný konec hry. Některé mapy, dialogy a naskriptované animace byly ze hry úplně vypuštěny. Není však vyloučeno, že se jich později dočkáme v rámci amatérského The Sith Lords: Restoration Project.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

V Proving Grounds jako takových může být problémová hned první místnost, kde najdete několik Sith Commandos a věží, přičemž pokud si nedáte pozor, upoutáte pozornost i další skupiny Sithů za dveřmi do vedlejší místnosti. Rovněž nepodceňte dvě dvojice Sith Marauderů (viz mapka). Na druhém konci mapy naleznete poslední workbench, která vám umožní váš světelný meč vylepšit např. o Emitter, který zůstal po Darth Sionovi. Do Trayus Academy se vraťte stejnou cestou, kterou jste přišli, a poté konečně otevřete dveře, které vedou ke Kreie – tedy, Darth Traye.

 Trayus Core aneb závěr Knights of the Old Republic II
V této úrovni vás už nečeká žádná předehra k závěrečnému souboji. Konečně čelíte Kreie, která vás celou hru doprovázela a svým způsobem vás vypracovala k tomu, čím jste se stali. Nezáleží na tom, zdali jste se chovali jako Jediové či Sithové. V tuto chvíli zkrátka musí dojít k tomu, co naznačila Kreia: učedník musí zabít svého mistra. Jakmile souboj začne, doporučuji o pár kroků ustoupit, čímž Kreiu zbavíte její taktické výhody. Podobně jako v duelu se Sionem, i v tomto případě můžete v nejhorším začít místnost obíhat dokola. Kreia vás po chvíli přestane následovat a vy si pak za sloupy můžete načerpat zdraví a Sílu. Dávejte si ale pozor, abyste nepříteli nebyli moc blízko, protože Kreia je schopná vás zabít i sérií zdrcujících Force Powers. Vůbec nejlepší způsob, jak se jim vyhnout, je obléct si masku, která proti podobným silám poskytuje imunitu (např. Stabilizer Mask).

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Až se vám podaří Kreino zdraví dostat na nulu, souboj přejde do své druhé části, ve které navíc čelíte i třem létajícím světelným mečům. Existují dva způsoby, jak zvítězit: buďto se pustíte do vaší bývalé učitelky (která je o něco slabší než v první části souboje), anebo přes jednu z lávek odběhnete do povzdálí a tam meče jeden po jednom zničíte. Já jsem si vybral právě ten druhý způsob, který mi připadal podstatně jednodušší. Nehrozí při něm to, že na vás Kreia bude zkoušet Sílu, ani přečíslení čtyři na jednoho.

Existují samozřejmě i další způsoby, jak Darth Trayu zdolat. Můžete zkusit pokládat za roh miny anebo létající světelné meče z dálky třeba sestřelovat. Jakmile dialog začne potřetí, můžete si poblahopřát, protože jste právě dohráli KOTOR II. Než Kreia zemře, zeptejte se jí na osudy vašich spolubojovníků a planet, které jste navštívili. Určitě si také všimnete otevřených dvířek, kterými se jednou dost možná vydáte na třetí výpravu v sérii Knights of the Old Republic. A podle toho, co v posledních rozhovorech naznačoval sám otec Hvězdných válek, George Lucas, se jednou možná dočkáne i filmového zpracování KOTOR.

S těmito určitě povzbuzujícími slovy také zakončíme náš detailní sedmidílný návod. Věříme, že vám byl k užitku a že jsme ve hře nic důležítého nepřehlédli. A jestliže ano, diskuse ke hře bude ještě pár měsíců určitě žít...

Za pomoc při tvorbě některých úseků návodu děkujeme GameBanshee a TweakGuides.

Když si hru KoTOR II The Sith Lords předobjednáte z Tiscali GameShopu, zajistíte si češtinu, která vzniká exkluzivně pro náš internetový obchod a bude hotova zhruba v červenci. Každý, kdo si hru u nás koupí, dostane češtinu po jejím dokončením zdarma na CD až domů (více informací a obrázky).

Stáhněte si: Trailer, Video, Patch, Cheaty...

Související články: Recenze (2/2005), Návod - ostatní díly, Novinky

 
Levis
autorovi je 16 let, studuje v Praze a specializuje se na strategie/akce/adventury a cokoliv s tématikou Star Wars

 
 
Levis

Nejnovější články