KoTOR 2: The Sith Lords - návod 6.díl
zdroj: tisková zpráva

KoTOR 2: The Sith Lords - návod 6.díl

28. 5. 2005 0:00 | Návod | autor: Redakce Games.cz |

V předposledním dílu návodu na sci-fi RPG Knights of the Old Republic 2 vyřešíme politickou krizi na Onderonu, budeme bojovat v akademii Sithů a navštívíme hrobky ukryté na zalesněných měsících.

Autor: Levis
Publikováno: 28.května 2005


Zvětšit zdroj: tisková zpráva Ačkoliv druhý díl úspěšného RPG Knights of the Old Republic s podtitulem The Sith Lords je v některých ohledech horší než jeho předchůdce (viz recenze), stále jde o velmi kvalitní hru, která si bezesporu zaslouží podrobný návod. Podobně jako v našem loňském řešení prvního dílu vám v něm za pomocí mapiček, rad a přímého popisu co nejlépe poradíme, jak KOTOR 2 dohrát. Zároveň však předem upozorňujeme, že kvůli rozhlehlosti hry se budeme soustředit spíše na praktičtější rady než tabulky či sáhodlouhé popisy všech herních prvků.

V návodu jsou opět používány zkratky pro získávaní bodů světlé (LS) a temné (DS) strany Síly. Pro označení možnosti získání vlivu (Influence) na některé z postav používáme zkratku Inf. Přechody mezi jednotlivými mapami jsou označeny modrým podbarvením textu a úkoly, postavy či místa, která lze navštívit až později ve hře, bílou barvou. Screenshoty u článku jsou pouze ilustrační.

Předchozí části návodu: 1. část (Peragus), 2. část (Telos), 3. část (Dantooine), 4.část (Nar Shaddaa), 5.část (Dxun/Onderon).


Korriban

I planetu, která byla už od pradávna domovským světem Sithů, si hráči prvního dílu KOTOR jistě pamatují. Podobně jako Dantooine se i ona změnila a nebují už životem. Místo tisíců nováčků, kteří chtěli rozšířit řady Sithů, restaurátory hrobek a koncentrace zla dnes na Korribanu zůstala jen divoká zvěř a zruinované památky. Tak to alespoň vypadá navenek. Skutečnost se přece jenom má jinak.

 Valley of Dark Lords

Do party si vezměte ještě jednoho Jedie. Hned na planině, kde jste přistáli, máte skvělou možnost získat spoustu zkušeností. Mezi troskami a ruinami bývalých hrobek se valí spousty shnilých, napůl rozložených těl Sithů. Kreia vás varuje, abyste pohřebiště nechali být, ale doporučuji jí neposlechnout (ztráta Inf).

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Mezi ostatky budete nacházet pouze drobné předměty, popřípadě menší sumy peněz. Pokaždé, když nějakou z mrtvol ohledáte, ale ze spánku také vyrušíte jednu z místních bestií. Říká se jím hssissové a ačkoliv vypadají majestátně, ve skutečnosti nevydrží víc než dva zásahy z dobře vybaveného světelného meče. Po prohledání ostatků na pohřebišti se objeví jeden hssiss před vámi a jeden za vámi - nejlepší obranou je se s každým z Jediů vrhnout na jednu z bestií. Připadalo mi, jako kdyby obyčejné pušky na tahle zvířata skoro vůbec neplatily.

Čtyři zavalené hrobky můžete prozatím ignorovat a vydat se do kopce. Dva shyrackové se vás pokusí vlákat do své jeskyně, ale ani do té zatím nechoďte a pokračujte po cestě dál. Těsně před vstupem do akademie vás napadne ještě několik divokých šelem, naštěstí velice slabých.

 Sith Academy
Uvítací výbor (1), který se sestává ze tří krvežíznivých bestií, znovu imponuje více vzhledem než schopnostmi. O místnost dál se připravte na první ze skupinek Sithů (2). Z hlavní místnosti jako první běžte do severovýchodního křídla budovy, kde kromě několika dalších šelem narazíte i na bedničky s předměty. Protože vchod do knihovny je zatím zamčený, přejděte do západní části akademie. Opakovaně vás tu budou napadat zdivočelí tuk’ata, takže svoje postavy držte blízko u sebe. Vyberte všechny bedny, které zde naleznete, vstup do zamčené komnaty nechte být a s datapadem, který vám prozrazuje, jak se zapsat do akademie, se vydejte k terminálu.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

V počítači si vytvořte si nové ID a opište si ho (nejlépe na papír), protože vzápětí ho po vás počítač bude chtít. Pokud byste ho ztratili, jde o číslo 3401726-B853S5O0X001, i když si kdykoliv můžete znovu vytvořit ID nové. Z počítače si zpřístupněte vstup do knihovny a pokud chcete, vydejte se tam, ale kromě několika dalších tuk’ata (a tedy zkušeností) tam najdete jenom rozbité počítače a Thorium Charges. Jestliže jste četli předchozí díl našeho návodu, určitě si pamatujete, že právě tyhle nálože jsou potřeba k otevření tajné skrýše na Dxunu. A protože na lesnatý měsíc Onderonu se později ve hře ještě vrátíte, vyplatí se si pro Thorium Charges dojít. Alternativní možností je nálože použít na otevření komnaty, která kdysi patřila Utharu Wynnovi. Rozhodně si hru ale před odpálením náloží uložte.

 Testy v Sith Academy
Protože knihovna vám nic neprozradila, musíte v testu spoléhat na své poznatky z prvního dílu KOTOR, z rozhovorů ve dvojce anebo zkrátka využít našeho návodu. Správné odpovědi jsou: Freedon Nadd, Twenty, Gizka, věta „I Always Lie“ a řada Passion - Strength - Power - Victory. K úspěchu vám stačí zodpovědět čtyři otázky, takže se nic neděje, když jednu v testu pokazíte. Odměnou obdržíte přístup do Training Room, která tvoří druhou část zkoušek pro adepty do Sith Academy.

V Training Room přistupte ke konzoli a zapněte ji, čímž odemknete klece a vypustíte na sebe hladová zvířata. Když se po bitvě vrátíte k počítači, oznámí vám, že jste nesplnili časový limit. Máte se proto přihlásit o trest ve vedlejší Detention Room (kde by vás Sithové z prvního dílu pravděpodobně zabili). Protože akademie je ale prázdná, nemusíte se ničeho bát. Naopak, v Detention Room objevíte mrtvé tělo Lonny Vash, mistryně Jedi, kterou jste na Korriban přišli hledat. Seberte její datapad, přihlaste se do počítače pod jejím jménem a odemkněte si hlavní dveře z akademie.

U nich už čeká Darth Sion a dva další Sithové. Souboje se ale nemusíte bát, protože nebude trvat dlouho. Jako první pobijte dva slabší učedníky a teprve poté se soustřeďte na Siona samotného. Jakmile uberete alespoň půlku jeho zdraví, čehož se dá lehce dosáhnout úspěšným Critical Hitem, Kreia vás telepaticky varuje, abyste utekli.

 Shyrack Cave (nepovinná část hry)
V tuto chvíli jste splnili hlavní quest na Korribanu a můžete se klidně vrátit na Ebon Hawk. Vřele vám ale doporučuji si projít následující úroveň, protože pouze skrze ní se lze dostat k jedné z nejzábavnějších částí hry vůbec.

Uvnitř jeskyně najdete tři cesty, které vedou k hlavnímu můstku. V každém z tunelů potkáte spoustu bestií, shyracků i smeček tuk’atů. Ačkoliv jeskyně slouží pouze jako přechod do skutečně zábavné úrovně Secret Tomb, být vámi bych jí důkladně prozkoumal. Nejenom, že tu lze získat spoustu cenných zkušeností, ale především se tu občas najdou užitečné předměty. Neřeknu vám ale, jestli získate brnění, meč nebo udělátka, se kterými si budete moct vylepšit vaše zbraně – všechny předměty se totiž liší hru od hry. Rovněž také nelze říct, kde na ně přesně narazíte. Nejlepším způsobem, jak nic nepropásnout, je zkrátka důkladně projít všechny tři tunely a ohledat každou zabitou potvoru.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

U mostu absolvujete další souboj s bestiemi. Až se ocitnete za půlkou mostu, přepadne vás několik maskovaných Sithů. Na druhé straně propasti se vydejte nejdříve na jih a prohledejte několik keramických nádob s předměty, které se na skalním převisu válí. Poté vyběhněte ke vstupu do hrobky a doufejte, že jste dostatečně silní na to, aby vás Dark Energy Circle pustil dál. Ve skutečnosti nejde ani tak o sílu, jak říká Kreia, jako o orientaci na světlou či temnou stranu Síly. Pokud se stále pohybujete na pomezí, vřele doporučuji se už jednoznačně rozhodnout, protože Secret Tomb není jediným místem, kde vás to bude mrzet.

 Secret Tomb
Rozhodně si hru v Secret Tomb často ukládejte a nepřemazávejte jednotlivé savy. Často se stává, že zde hra nebo jednotlivé skripty vypadnou a jste nuceni celou úroveň hrát znovu. Jedním z takových případů je například závěrečný souboj s Darth Revanem.

V této úrovni zažijete celkem tři scény, které váš hrdina kdysi dávno zažil. Ano, jsou to právě ty, kvůli kterým byl vyhoštěn z Řádu Jediů a které se znovu a znovu omílají v celé hře. Právě absolvování téhle „opakovačky“ by vám mělo pomoct si ujasnit stanoviska a postoje, popřípadě historii Mandalorian Wars. Ještě připomenu, že pokud jste na světlé straně Síly, musíte vaše Force Powers používat jenom v případě nouze, protože Síla se v hrobce doplňuje jenom Sithům.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Hned u vchodu budete znovu ocitnete při tom, kdy Darth Malak přemlouval Jedie, aby ho následovali do války s Mandaloriany. Pokud byste tenhle co se dialogů i režie týče výborný rozhovor chtěli přeskočit, nic se nezmění, protože s Malakem a jeho přívrženci se stejně budete muset utkat. Je to vizuálně strhující bitva, ale prakticky ne o moc těžší duel než jiné, které jste už vyhráli. Jestliže hledáte způsob, jak souboj co nejrychleji ukončit, vrhněte se ihned na Malaka, protože jakmile mizí on, přestanou bojovat i jeho následovníci. Poté budete mít možnost postranní chodby, ve kterých absolvujete další střety se shyracky a nově i jejich silnějšími odrůdami.

Následují další obrazy z Mandalorian Wars. Musíte učinit důležité rozhodnutí – nechat polomrtvý prapor vašich vojáků přeběhnout přes minové pole, anebo nasadit vlastní život a zkusit miny deaktivovat. První z možností vede neodvratně ke spoustě DS bodů, kdežto ta druhá k Jediovské opačné odměně. Miny lze zneškodnit pomocí schopnosti Demolitions anebo je na dálku zničit díky Síle, konkrétně Destroy Droid. Mějte ale na paměti, že v tom případě se minám vždy musíte přiblížit do takové míry, že vás nakonec trochu škrábnou. Až přeběhnete most, objeví se Mandaloriani a spustí se bitva na život a na smrt. Souboje se nemusíte zúčastnit, i když tím vašim dočasným spolubojovníkům dost pomůžete. Pokud chcete, můžete po souboji prozkoumat i dvoje boční dveře, za kterými na vás už čekají další shyrackové.

 Nekonečno hssissů a duel s Darth Revanem
Pokud vás Secret Tomb ani dosud neučarovala, od místnosti s můstkem přes propast pokračujte rovně a dejte se doprava. V malé komnatě zde najdete ostatky mrtvého Jedie. Prohledejte je, dostanete za to zkušenosti a v tu chvíli se za vámi (podobně jako na pohřebišti) objeví jeden hssiss. Ale, jak už to tak bývá, nic není dokonalé, takže až ho zabijete, můžete znovu kliknout na Jediovy ostatky a znovu přivoláte dalšího hssisse. Tímto způsobem lze, pokud vás neomrzí, získat nekonečno zkušeností. Tedy ne, že by to byla nějaká výhoda, protože čím silnější jste vy, tím silnější jsou i vaši oponenti. Ale jistá plus tu přece jsou, i kdyby to měly být jenom Skills či Force Powers.

Následuje střet s Kreiou. Nebojte, stejně jako v celé jeskyni půjde znovu jenom o přelud. I zde se musíte rozhodnout, jestli zaujmete stanovisko Jedů nebo Sithů. Za LS body se musíte pokusit dát tým dohromady, kdežto Sithové budou usilovat o to, svoje kolegy proti Kreie poštvat. V souboji znovu platí, že stačí porazit Kreiu a že s ní poté zmizí i ostatní přeludy. Uložte si hru do nové pozice.

A konečně posledním, vrcholným soubojem na Korribanu je duel s Darth Revanem. Spíše než problémovým střetem je to zajímavý moment ve hře samotné a věřím, že si ho po právu užijete. Kreia by se s vámi poté měla telepaticky spojit a otevřít vám dveře ven – pokud se tak nestane, s největší pravděpodobností jste narazili na herní bug, který nejde řešit jinak než nahráním pozice z dřívější části hry. A pokud by ani to nepomohlo, musíte celou Secret Tomb bohužel absolvovat znovu. Ještě než vylezete dveřmi po vaší levici, prohledejte mumifikované ostatky Luda Kreshe.

 Zpět na Ebon Hawk
Jestliže jste tak neučinili ihned po přistání, můžete teď prozkoumat vstupy do čtyř hrobek na pohřebišti, na kterém spočívá Ebon Hawk. Kreia vám telepaticky ke každému z padlých Sithů něco řekne. Pokud jí ale odvětíte že vás historie nezajímá, ztratíte u ní Inf (za vyslechnutí historek ale nic nezískáte). A tím končí vaše pouť na Korribanu a pokud jste postupovali podle našeho návodu, rovněž i pouť volnosti. Ta mizí stejně snadno jako háček nad T, protože od této chvíle vás už hra bude až do konce pevně vést za ruku.

Pokud nedošlo k další fatální chybě hry, na palubě Ebon Hawku by vám T3-M4 měl oznámit, že Mistr Kavar potřebuje vaší pomoc a že je důležité, abyste se okamžitě vrátili na Dxun.


Dxun

Uložte hru do samostatné pozice a vylezte z lodi. Výjimečně nezáleží na tom, koho si vezmete s sebou, protože váš tým se změní ještě před tím, než budete moct bojovat. Využijte průvodce a odeberte se do tábora Mandalorianů. V něm budete muset vaši skupinku dočasně rozdělit na dva týmy. Pozor, dosyta si užijete hru za oba, takže se je skutečně pokuste vyrovnat.

Prvním z týmů, za který budete hrát, bude vyslán ke stanovišti Sithů na Dxunu. Nesmí zde být ani váš hlavní hrdina, ani Kreia, proto mi přišlo nejlepší do čela zvolit Attona nebo Visas. Mějte na paměti, že v obou skupinách byste měli mít jak Jedie, tak střelce. Úkoly budou nejrůznější: bity s vojáky, divokými zvířaty i Sithy. Jediné štěstí je, že obě skupinky čerpají z vašeho inventáře a obě můžete dobře vybavit. Já sám jsem byl nakonec spokojen se skupinkou ve složení Visas – Atton – HK-47. Ale to jenom proto, že v té době jsem už z Attona vychoval Jedie (viz 4.část návodu).

 Jungle Tomb
První částí úkolu s vaším týmem A je zneškodnit kemp Sithů, kteří brání vstupu do hrobky Freedona Nadda. Na úzké cestičce, která vede k průchodu, budete mít možnost vyzkoušet údernost vašeho týmu v souboji s několika bomami. Hned potom přijdete k minovému poli. Můžete ho jednoduše proběhnout a pak se uzdravit, ale tím Sithům dáte dopředu vědět o vaší přítomnosti. Mnohem lepší je přepnout se do Solo módu a s jednou z postav minami opatrně projít.

Na konci pole budete mít totiž možnost nástrahy vypnout, ale to pouze v případě, že vaše postava je dostatečně vycvičená ve schopnosti Repair. A i kdybyste spustili alarm, nezoufejte, zase tolik se toho nestane. Beztak totiž bezprostředně následuje první střet s jednotkami Sithů. Zatím jde jenom o Sith Elite Troops a jejich kapitána - a na nich si zuby rozhodně nevylámete. Pokud byste s touto skupinou měli problémy, možná je znamení špatného výběru týmu a bylo by moudré nahrát hru z dřívější pozice a volbu provést znovu.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

V počítači máte možnost získat plně odkrytou mapičku Jungle Tomb a přeprogramovat obranné věže, které budou posléze pálit i na Sithy. Jestliže na tento husarský kousek budete mít dostatek Computer Spikes, můžete chvíli z povzdálí pobaveně sledovat, jak Sithové zápasí s vlastní obranou. Ihned poté se vydejte dorazit to, co z hlídek před hrobkou zbylo. Dávejte si ale pozor, aby některá z vašich postav v bitevní vřavě nevběhla na schody do hrobky, protože by tím přilákala další bandu nepřátel. Než se na ni vrhnete, rozhodně se uzdravte a doplňte Sílu.

Na schodech se totiž střetnete s Dark Jedi Apprentices, tedy se Sithy, kteří jsou vycvičení šermíři a mají vlastní světelné meče. Jde o velice silné protivníky, ale i přesto by vám neměli dělat potíže a ujišťuji vás, že uvnitř zažijete ještě těžší střety. Pokud byste nemohli uspět, znovu zvažte nahrání hry a vybrání jiné skupiny. Než vlezete do hrobky, po stranách vchodu můžete vybrat Plasteel Cylindry. U toho levého se objeví dva Sithové, ale protože půjde o klasické hlídky, můžou překvapit leda vpádem do zad. Seběhněte do hrobky a těsně před loadingem se těště na dva další a znovu o stupeň silnější nepřátele: Sith Lords.

 Sith Tomb
Vyvrcholením plenění hrobky je právě tato část hry. Často se uzdravujte, doplňujte Sílu a ačkoliv hra vás vybízí, abyste si pospíšili, rozhodně nikam nespěchejte. Rozhodně ne tolik, abyste neprozkoumali boční cesty. Ta vpravo vás totiž zavede do místnosti hlídané několika droidy. Najdete zde nejenom workbench, ale také tzv. Dark Energy Circle. Až se s oponenty vypořádáte, do kruhu vstupte a reagujte podle toho, zdali se řadíte k Jediům nebo Sithům. Hráči na světlé straně Síly budou energii chtít uklidnit a kontrolovat, kdežto Sithové ji naopak co nejvíc rozběsní. Jediové obdrží přídavek +4 body k Strength/Constitution a další LS body, kdežto Sithové kromě DS bodů i Force Power Slow, pomocí které mohou zpomalovat protivníky.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Ve vedlejší místnosti můžete zkusit aktivovat Ancient Terminal a pokud máte dostatečně vysokou schopnost Security, snad i obdržet hádanku (správnou odpovědí je C). Za to získáte přístup k Ancient Box. Mnohem důležitější je pro mě ale Medical Droid, kterého vřele doporučuji zapnout. Robot vás pak bude následovat po celou úroveň a pokud na něj budete dávat pozor, vydrží vám i do závěrečného souboje. Právě tam se ukázal být nejlepším pomocníkem a mám pocit, že nebýt jeho, asi bych Sithům v hrobce nakonec podlehl.

Běžte k hlavním dveřím. Ty budete muset nejprve otevřít – osud běžte třeba doprava. Po cestě se na vás vrhne několik dalších droidů. V malé místnosti v pravém křídle budovy na vás Sithové pošlou dokonce i vycvičené bomy. Až se jich zbavíte, zapněte Ancient Terminal, který otevírá hlavní dveře. Než do nich ale vběhnete, být vámi bych se šel podívat i do levé části budovy, kde získáte další zkušenosti. Ancient Terminal otevírá ty samé dveře, takže vám k užitku moc nebude. Najdete tu také druhý Dark Energy Circle, takže v případě, že jste nezapnuli ten u vchodu, můžete si to zde (stejným způsobem) vynahradit. Jediný rozdíl spočívá v tom, že Sithové zde místo Slow obdrží schopnost Affliction.

 Závěrečný souboj
A teď už hurá k hlavnímu vchodu. Kapitán a jeho dvě jednotky jsou jen předehrou k tomu, co vás čeká vzápětí. Jde o souboj se třemi Sithy, samozřejmě vyzbrojenými světelnými meči. Protože střetu předchází rozhovor, můžete se nejprve z bezpečné vzdálenosti nadopovat, uzdravit, dočerpat Sílu a vybrat nejvhodnější části brnění. Doporučuji hlavně to, které odráží Sílu, aby vás Sithové následně nemohli ze soubojů vyřadit různými triky.

Při šermování se soustřeďte na Sith Mastera a až poté na dva temné Jedie, kteří ho doprovází. Nezapomeňte posbírat i to, co po skupině zbude (mělo by jít o náhodně generovaný, ale velice cenný předmět). Pro dokončení úrovně odsuňte sarkofág Freedona Nadda, ve kterém najdete jeho slavný světelný meč. Až se otočíte, u vchodu do místnosti bude stát Xarga. Promluvte si s ním.


Onderon

Když jste naposledy odlétali z Onderonu (viz 4. část návodu), vypadalo to, že se blíží občanská válka. A skutečně netrvalo dlouho a generál Vaklu podnikl pokus o převrat. Ve třech krátkých úrovních si na Onderonu užijete nejenom dost bojování, ale rovněž i spoustu dialogů a na konci konečně i Mistra Kavara. Dávejte si pozor na power conduits, které budou ve vaší blízkosti samy vybuchovat – proč, to se dozvíte v paláci. Pokud byste nevěděli, koho si k vašemu hrdinovi a Kreie vybrat, osobně doporučuji Mandalora.

 Ruined Merchant Quarter
Souboje v rozbořené čtvrti, kterou si určitě pamatujete z vaší předchozí návštěvy, nejsou nijak náročné. Hráči na světlé straně Síly, kteří straní královně Talii, se zde utkají s Vakluovými vojáky, kdežto Sithové budou naopak čelit královniným roajalistům.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Protože přestřelka se rozpoutá hned potom, co vystrčíte nos z vaší úžasné lodě, tým se pravděpodobně rozuteče. To by nemělo vadit, pokud budete jedním okem kontrolovat zdraví jednotlivých členů.

 Sky Ramp
Připravte se čelit hordě nepřátelských vojáků. Celá úroveň vlastně není nic jiného než jedno velké bitevní pole. Můžete se tu také lehce zaseknout. Poté, co jste vstoupili na nádvoří, přejděte do kasáren. Královnini spojenci zde najdou další posily, naopak Sithové jenom nepřítele. Alespoň jedno tedy bude společné: workbench. V protější věži lze z počítače odemknout Force Field, které by vás jinak nepustilo dál (pokud s sebou nemáte Bao-Dura, který je dokáže zneškodnit).

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Rovněž si zde můžete zahrát střílecí minihru a sestřelit celkem osm z Vakluových lodí, které operují v onderonské atmosféře. Až se uzdravíte a doplníte zásoby, pokračujte skrz dřívější Force Field. Jestliže jste na světlé straně Síly, dejte si pozor, protože zde potkáte několik Sithů. Pokračujte do paláce.

 Royal Palace
I uvnitř je hlavní úkol identický pro obě strany: dostat se do trůnní místnosti. Jako první zamiřte do levé chodby, která vede k Secondary Console. Po cestě máte možnost odběhnout do muzea, ve kterém lze z několika starých relikvií získat cenné krystaly do světelných mečů (pokud hrajete za Jedie, později vám je královna sama nabídne, i když za krádež v tuto chvíli nedostanete žádné DS body). Dávejte si pozor na výpary s plynem, které často mohou při bojích nepříjemně překvapit a na několik vteřin váš tým kompletně vyřadit z bitvy.

Pokud nejste Sithové, v zadní části budovy se setkáte s Mistrem Kavarem a kapitánem Kadronem. Promluvte si s nimi, zadají vám další důležitý úkol. Hráči na temné straně Síly to mají podstatně jednodušší, stačí jim zkrátka pobít všechno, co vidí, a počítač uvnitř místnosti deaktivovat. Také se hodí připomenout, že za ovládací místností Secondary Console je skladiště zbraní. Počítači budete muset odpovědět na tři otázky – správné odpovědi jsou 66, 45 a 39.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Zbývá druhé křídlo paláce. Za rohem na vás vyskočí početná skupinka Sithů s bomami a temnými Jedii. Počítač u stěny nechte být, protože Kiph by vám ho pod rukama vyhodil do povětří a znatelně vám tím ubral na zdraví. Otravnému hackerovi už ale nezbývá moc času. Vstupte do další místnosti, ve které stojí čtyři zdánlivě vypnutí droidi. Zapněte si štít a k jednomu z nich přistupte, čímž v nich probudíte život a začne další lítá bitva. Spíše než schopnost Destroy Droid se mi v ní osvědčilo používat (světelné) meče.

Když konečně přejdete do místnosti s Primary Console, odkud vás také Kiph celou dobu napadal, hra na Onderonu se dostane do finální fáze. Další postup je samozřejmý: Jediové Kipha velkoryse nechají jít a v počítači převedou všechny pravomoce do roajalisty ovládané Secondary Console tak, jak to chtěl Mistr Kavar. Až budou vypínat počítač, osvobodí tím tak generála Riikena. Sithové jako klasicky všechno a všechny včetně Kipha zabijí.

 Vyvrcholení konfliktu
Teď už jsou hlavní dveře otevřeny a nic vám nebrání jít a postavit se Tobinovi. Toho za vás vyřídí ohromná bestie, která si to vzápětí bude chtít rozdat i s vámi. Naštěstí ani ona není zrovna dvakrát silná a dobře na ní platí Force Powers jako třeba Lightning. Posbírejte všechny předměty, které po soubojích mohly zbýt, protože do paláce už se vracet nebudete. Uložte si hru a vkročte do trůnního sálu. Po krátké animaci se nabídne možnost zapojit se do bitvy.

Jediové: Znovu budete bojovat proti Vakluovým vojákům. Po krátké animaci uvidíte Mistra Kavara, jak zabíjí zbylé Sithy. Vaším posledním úkolem je postarat se o Vaklua, který naštěstí nevydrží víc než obrněný elitní voják. Po souboji si promluvte si s Mistrem Kavarem a zeptejte se ho na všechno, co chcete vědět. Než vám dovolí rozhovor ukončit, naučí vás novou techniku ovládání světelného meče. Na závěr vám pak přijde poděkovat i sama královna.

Sithové: Další ze střetu proti roajalistům. Po nich přijde Mistr Kavar, se kterým si můžete promluvit ještě před tím, než začne samotná bitva. Jakmile duel odstartuje, co nejdříve se nadopujte, zapněte štít a samozřejmě si uložte hru, to všechno nejlépe ještě předtím, než se do vás Kavar pustí. Podobně jako s ostatními Mistry Jedi je to velice náročný protivník. Těsně před tím, než vám ho Kreia dovolí zabít, se od něj naučíte novou techniku ovládání světelného meče. Následně zbývá se v rozhovoru s generálem rozhodnout, jestli královnu chcete zabít sami, anebo ji k trestu smrti odsoudit (za obojí DS).

A tím hra na Onderonu končí. V příští závěrečné části návodu se v polovině června podíváme na Dantooine a spanilou jízdou – ať už proti zbytkům Jediů nebo Sithů – také konečně zakončíme celý KOTOR2. Ať vás Síla provází!

Za pomoc při tvorbě některých úseků návodu děkujeme GameBanshee a TweakGuides.

Když si hru KoTOR II The Sith Lords předobjednáte z Tiscali GameShopu, zajistíte si češtinu, která vzniká exkluzivně pro náš internetový obchod a bude hotova zhruba v červenci. Každý, kdo si hru u nás koupí, dostane češtinu po jejím dokončením zdarma na CD až domů (více informací a obrázky).

Stáhněte si: Trailer, Video, Patch, Cheaty...

Související články: Recenze (2/2005), Návod - ostatní díly, Novinky

 
Levis
autorovi je 16 let, studuje v Praze a specializuje se na strategie/akce/adventury a cokoliv s tématikou Star Wars

 
 
Levis
Smarty.cz

Nejnovější články