KoTOR 2: The Sith Lords - návod 3.díl
zdroj: tisková zpráva

KoTOR 2: The Sith Lords - návod 3.díl

17. 4. 2005 0:00 | Návod | autor: Redakce Games.cz |

Hráč se při hledání Mistra Jedi zaplete do bitvy o Dantooine a bude nucen se spojit s místní domobranou anebo invazní armádou. Nejen v tom vám pomůže 3.díl detailního návodu včetně mapek lokací s legendou.

Autor: Levis
Publikováno: 17.dubna 2005


Zvětšit zdroj: tisková zpráva Ačkoliv druhý díl úspěšného RPG Knights of the Old Republic s podtitulem The Sith Lords je v některých ohledech horší než jeho předchůdce (viz recenze), stále jde o velmi kvalitní hru, která si bezesporu zaslouží podrobný návod. Podobně jako v našem loňském řešení prvního dílu vám v něm za pomocí mapiček, rad a přímého popisu co nejlépe poradíme, jak KOTOR 2 dohrát. Zároveň však předem upozorňujeme, že kvůli rozhlehlosti hry se budeme soustředit spíše na praktičtější rady než tabulky či sáhodlouhé popisy všech herních prvků.

Předchozí části návodu: 1. část (Peragus), 2. část (Telos)

 Rady na úvod 3. dílu návodu
Jestliže jste si při tvoření postavy na začátku hry vybrali muže, na palubě Ebon Hawku po odletu z Telosu potkáte Handmaiden. Byť bude zpočátku plně oddaná své paní Atris, s postupem času se vám může podařit ji plně získat na svojí stranu a dokonce s ní lze i začít tzv. „románek“. Handmaiden je přebornicí v bojovém umění Echani a nabídne se, že vás některé triky naučí. Proto se s ní na palubě Ebon Hawku třikrát přátelsky utkejte (Spar), pokaždé v době, kdy loď kotví na jiné planetě. Jestliže souboje vyhrajete, získáte na Handmaiden takový vliv, že z ní budete moci začít vychovat Jedie. A to samé platí i pro ženské postavy, které na Dantooinu naleznou Discipla. Ten si je oblíbí natolik, že se nakonec rozhodne k nim přidat do party a časem se i on bude pokoušet o „flirt“. A jestliže s ním hráč bude udržovat kontakt a bude mít dostatek Influence, i z Discipla se stane Jedi.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Pokud nebudete přeskakovat vedlejší úkoly anebo utíkat z bojů, s největší pravděpodobností se již v průběhu následujících dvou částí hry alespoň jedna z vašich postav dostane na patnáctou úroveň. Jakmile se tak stane, promluvte si s Kreiou, která vám pomůže dosáhnout tzv. Prestige Class (ještě vyššího stupně specializace). Pro hráče na světlé straně Síly to bude buďto Jedi Weapon Master (mistr šermování a zároveň způsob, jak se naučit nejlépe útočit a bránit), Jedi Watchman (trochu slaběji vylepšená verze Jedi Sentinela) anebo Jedi Master, jehož výhodou je především rapidní zlepšení vlivu hlavního hrdiny na ostatní členy týmu.

U temné strany Síly je na výběr Sith Marauder, Sith Assassin a Sith Lord (ve skutečnosti jde o podobné zaměření s jiným názvem). Nezapomeňte, že specializace lze dosáhnout pouze na patnácté úrovni. V případě, že například plánujete z Handmaiden vychovat Mistra Jedi, nesmíte provést její level-up výše než na patnáctou úroveň, dokud se vám nepodaří nad ní třikrát vyhrát v soubojích.

Až si promluvíte se všemi na palubě Ebon Hawku a zjistíte, co nového se událo, zamiřte do kokpitu - musíte určit cíl vaší cesty. Nezáleží na tom, kterou planetu si vyberete, protože na každé z nich velice brzy získáte světelný meč. Nedoporučoval bych však nechávat si dvojici Onderon/Dxun jako poslední. V našem návodu zvolíme cestu, která je podle mě nejvhodnější, a nejprve zamíříme na Dantooine.

V návodu jsou opět používány zkratky pro získávaní bodů světlé (LS) a temné (DS) strany Síly. Pro označení možnosti získání vlivu (Influence) na některé z postav používáme zkratku Inf. Přechody mezi jednotlivými mapami jsou označeny modrým podbarvením textu a úkoly, postavy či místa, která lze navštívit až později ve hře, bílou barvou. Screenshoty u článku jsou pouze ilustrační.


Dantooine

 The Ebon Hawk
Obrázek zdroj: tisková zpráva Ještě než se pustíte do plnění úkolů na Dantooinu, zaktivujte si váš štít a vlezte zpět do lodi. Ve Starboard Dormitory na vás totiž čeká Visas, která se s vámi také ihned pustí do souboje. Nejde o těžký duel, ale pro jistotu si hru na jeho začátku uložte. Přibližně v půli souboje Visas odzbrojíte a na řadu přijde dialog, po kterém se Visas i přes Krein odpor nakonec stane dalším členem vaší party. Spolu s ní získáváte také druhou část potřebnou na tvorbu vašeho světelného meč. Dokud jste ještě na palubě, promluvte si s Kreiou (několikrát za sebou, protože při každém rozhovoru se objeví nové možnosti). Naučíte se naslouchat myšlenkám ostatních členů týmu a v mnohém si vylepšíte ovládání Síly.


Až prozkoumáte Attonovy myšlenky, běžte za ním a chtějte po něm, aby vás naučil hrát pazaak. Jde pouze o symboliku - Atton ve skutečnosti pazaak v hlavě nehraje, jen to předstírá, aby se lépe bránil trikům Jediů. Pokud se budete dobře ptát, získáte další schopnost ovládání Síly a zkušenosti navíc. Kromě toho si můžete popovídat i s Visas, zeptat se jí na její domov a následně se vrátit ke Kreie - znalost Visasiny minulosti vám paradoxně i přes nenávist mezi oběmi otevře dvířka k tomu, abyste zjistili něco víc o Kreie samotné. Až se v rozhovorech přestanou objevovat nové možnosti, vylezte zpět na povrch Dantooinu.

 Khoonda Plains
Pokud máte v partě T3-M4, všimne si, že uvítací droid není v nejlepším stavu (pokud vašeho robota za všímavost pochválíte, získáte Inf). Jestliže se vám pak podaří místního opravit, přijde mechanik a zeptá se vás, jestli jste opravdu Jedi. Nesnažte se předstírat, že jste, protože si tím rozházíte Kreiu a navíc s vámi pak mechanik už neprohodí ani slovo. Pokud ho naopak přesvědčíte, že Jediem nejste, a vzápětí dodáte, že Jediové jsou ochránci míru v galaxii, získáte LS body.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Z rozhovoru s droidem se dozvíte základní informace o situace na planetě. Než se pustíte dál, proběhněte přistávací plochu a proberte bedny, ve kterých najdete kredity a další předměty. Rovněž si můžete zahrát pazaak s osamělým Ithorianem, který se jmenuje Pato Ado. Přejděte ke správní budově (Khoondě). U obchodníka Akkereho si můžete koupit spoustu užitečných předmětů, mj. i HK Control Cluster, pokud jste ho zapomněli sebrat na Polar Plateau na Telosu. Hlavním vchodem vstupte do budovy.

 Khoonda
Projděte si budovu. Většina místností je prozatím zamknutá, ale porozhlédněte se kolem a promluvte si s každou postavou, kterou potkáte, abyste získali přehled o situaci na planetě. Především vám jde o dialog se správcem - Terenou Adere. Ta vám zadá hlavní úkol a udělí vám přístup do rozvalin Jedi Enclave.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Za rohem se dejte do řeči s Berunem, podle kterého něco není v pořádku s velitelem místních ozbrojených sil. Zherrona ovšem z podezření pro tuto chvíli vynechejte a raději se ho zeptejte, zdali s něčím nepotřebuje pomoct. Obdržíte těžký, ale výborně zaplacený (2000 kredity) úkol: vyčistit Crystal Cave od nebezpečných pavouků, kinrathů. Na cestě ven z Khoondy přijměte také quest od Suulrua.

 Khoonda Plains
Na cestě ke krystalovým jeskyním se poprvé setkáte s kinrathy, přemnoženým druhem dantooinských pavouků, takže buďte připraveni. Naproti jeskyni najdete Saedheho, který přišel o své atmosférické sensory a nabídne vám, že je od vás odkoupí, pokud je najdete. Kromě toho u jeho kempu leží také další krabice s předměty. Zaktivujte si štít a vstupe do jeskyně.

 Crystal Cave (I.)
Pokud si prohlédnete mapku, můžete si cestu naplánovat tak, abyste se nemuseli nikam vracet. Pro získání zkušeností doporučuji jeskyni projít celou - obyčejní kinrathi se většinou objevují po jednom nebo ve dvou, ale v žádném případě nejsou nebezpeční. Hned u vstupu do jeskyně naleznete Saedhovy atmosférické sensory. Dobře se po cestě dívejte po ukrytých sutinách, ve kterých jsou další užitečné předměty.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Na cestě za krystaly potkáte Ahrnella, ze kterého můžete za DS body vymámit jeho postřik proti kinrathům, anebo obchodníka kvůli tekutině dokonce i zabít (ještě více DS). Běžte do místnosti s krystaly v nejsevernější části jeskyně. Po cestě se utkáte s jedním silnějším pavoukem, který vás může přiotrávit - v tom případě chvíli počkejte, než otrava přejde, anebo použijte Antidote Kit. Teprve v místnosti s krystaly se totiž rozpoutá opravdová bitva. Soustřeďte všechnu sílu na nejsilnějšího ze všech kinrathů (Hive Matriarch). Zatímco s ním budete bojovat, kolem se objeví spousta dalších slabších pavouků, kteří se postupně líhnou z vajec nakladených po obvodu místnosti. Až jeskyni vyčistíte, soustřeďte se na jednotlivá vajíčka a teprve poté seberte všechny krystaly, které zde najdete. Ten nejcennější z nich na sobě má vaše jméno..

Pokud máte v partě Bao-Dura, v jeskyni si sensory můžete nechat analyzovat a zjistíte z nich, že se Zherronem skutečně něco není v pořádku. Pokud byste sensory donesli Tereně, skutečně pak Zherrona dočasně odstaví z velení. Časem ale vyjde najevo, že měl dobrý důvod pro to, aby sensory nastražil, a jeho funkce mu bude vrácena. Proto považuji za lepší variantu sensory prodat Saedhovi za 3000 kreditů (za DS můžete cenu usmlouvat na 4000). Rovněž lze sensory prodat Zherronovi za 4000 až dokonce 5000 kreditů v případě, že víte, co v nahrávce je (více DS bodů). Přejděte do Jedi Courtyard.

 Jedi Courtyard
Stavte se v kempu mandalorianů a promluvte si s nimi. Nallek se vás pokusí vyprovokovat k souboji, ale můžete ho pomocí Síly donutit k tomu, aby vás nechal být. Po cestě ke vstupu do Jedi Enclave se budete muset utkat s několika dalšími kinrathy. Zastavte se u kempu a promluvte si s oběma postavami, které tu prozatím najdete. Od Davaaly, která prodává krystaly a jiné předměty, navíc obdržíte další quest. Ralon se vám pokusí prodat falešný Jedi Holocron - nechte si ho ukázat a pak mu oznamte, že se vás snaží napálit. Zjistíte, jak špatně na tom Ralon vlastně je. Pokud ho necháte, aby na vás vyprosil peníze, a nedáte mu najevo, že jste prohlédli i tento bluf, za 500 kreditů dostanete LS body.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Až doběhnete k troskám, u jižního vchodu do budovy můžete nasbírat extra zkušenosti v tvrdém souboji s divokými zvířaty. Po cestě k severní části rozpadlin se setkáte se skupinkou, kterou můžete nechat být anebo ji vyprovokovat k souboji (DS). V tom případě se od ní ale nedozvíte o Jorranovi. Zaktivujte štíty a sestupte do podzemí Jedi Enclave.

 Enclave Sublevel
Jako první prozkoumejte místnost s minami, kde je v kontejnerech také skryto pár předmětů. Dejte se do chodby vlevo, kde narazíte na zamčenou místnost - skrývá se v ní samozřejmě Jorran. Přesvědčte ho, že vzduch je čistý, a prozatím ho nechte utéct, pokud mermomocí nehledáte DS body. Ve vedlejší místnosti naleznete první ze dvou mrtvých těl, která hledá Davaala. Za rohem začne situace přituhovat, protože se zde utkáte se čtyřmi laigreky. Odměnou za souboj je ale skříňka s předměty a možnost zaktivovat několik droidů a poslat je, aby se vypořádali s některými z pavouků v areálu (oprava a naprogramování jednoho robota vás bude stát sedm Repair Parts). V této místnosti je také užitečná workbench. Pokud již dopředu víte, že v nadcházejícím konfliktu místních vojáků (LS) proti Azkulově invazní vlně žoldáků (DS) budete stranit dobru, vylepšete si zbraně už nyní. Brzy totiž podstoupíte velice tvrdou bitvu, ve které se vám bude hodit každý bonus (např. Stun).

Za dalším rohem na vás čekají dvě skupiny laigreků, jedna těžší než druhá. Pokuste se si uhlídat vaše postavy, aby nevyprovokovaly všechny pavouky po celé délce chodby, protože v tom případě byste se asi museli dát na útěk. S trochou štěstí vám pomůžou droidi, pokud jste je tedy v předchozí místnosti zapnuli. Vejděte do knihovny a promluvte si s Disciplem. Pokud hrajete za ženu, přidá se k vám do party - nezapomeňte u něj důkladně provést level-up a dobře ho ozbrojit. Mužské postavy se s historikem mohou dát pouze do řeči. Podívejte se ke sloupu uprostřed místnosti a proberte ostatky tří zabijáků. Datapad jednoho z nich vám prozradí, kde najdete Mistra Vrooka.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Opodál najdete záznamník jednoho nadšeného lovce. Dveře do zásobárny jsou stále zaseklé, ale můžete přetížit počítačový terminál (nechte si deset vteřin rezervu před výbuchem, abyste stačili utéct do vedlejší místnosti), čímž se dveře rozbijí. V nově otevřeném skladu najdete spoustu užitečných předmětů a pokud budete mít štěstí, tak mezi nimi i cenné krystaly.

Na cestě zpět budete mít možnost se podívat ještě do dvou zamčených místností. V obou ale najdete jenom bezcenné předměty, takže můžete jít klidně rovnou k východu. Nezapomeňte po cestě sebrat závěť z druhého mrtvého těla. Pokud byste chtěli ostatky zdědit sami (DS), můžete závěť přepsat na vaše jméno. Ať už se jí ale dotknete nebo ne, neodnášejte ji Davaal, nýbrž Zherronovi.

U východu se utkáte s nafoukaným Gerevickem a bandou jeho přívrženců. Naštěstí se jich jednoduše zbavíte; stačí jen soustředit veškerou palbu na lídra. Na Gerevicka navíc fungují veškeré triky se Sílou. Venku se uzdravte a zamiřte zpět ke kempu. Najdete tu Jorrana, kterého nyní můžete donutit, aby vám dal ukradené odpařovače (LS). Jorran vám také nabídne poměrně slušnou koupi krystalu, Lightsaber Emitter Fixture (důležité součástky, kterou potřebujete pro tvorbu světelného meče) a Adegan Lens za 1000 kreditů. Nenechá vás, abyste si je prohlédli, ale narozdíl od Ralonova holocronu jsou opravdové - silně doporučuji je koupit. Vraťte se na Khoonda Plains, odkud přejděte zpět do jeskyně.

 Crystal Cave (II.)
Zapněte štíty a běžte do kempu, ve kterém teď najdete několik žoldáků a Mistra Vrooka uvězněného ve Force Cage. Pokud se ve hře držíte světlé strany Síly, nařiďte žoldákům, aby Jedie pustili. Nedostanete za to žádné body, ale je to lepší, než jim navrhnout, aby Vrooka zabili (DS). V obou případech se s únosci beztak budete muset utkat (se štíty je to jednoduché). Temní Jediové si za svoji odpověď následně střihnou i souboj s Vrookem; přibližně jeho v půli vám Mistr Jedi uteče. Než odsud odejdete, proberte mrtvá těla žoldáků a krabice, které tu při vaší první návštěvě nebyly.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Než z jeskyně vylezete ven, uložte si hru. Venku vás čeká Azkul a banda šesti (!) žoldáků. Máte na výběr - buďto se s Azkulem spojit (DS), anebo se postavit na stranu dobra. Jakousi prostřední cestu pak představuje možnost Azkukovi zalhat a pro tuto chvíli předstírat, že mu budete pomáhat, čímž se také vyhnete těžkému souboji.

Světlí Jediové ale lhát nesmí a střet tak musí podstoupit. Jde bezpochyby o dosud nejtěžší boj ve hře, zvláště v případě, že jste na Dantooine letěli přímo z Telosu. Důležité je celý tým vybavit štíty a ihned je zapnout. Pokud můžete, házejte granáty. Když uvidíte, že váš tým nezachrání už ani použití Síly, přepněte se do sólo módu a s jednou z vaší postav utečte. Vaši protivníci vás nezačnou pronásledovat všichni a čím déle poběžíte, tím větší je šance, že někteří z nich honičku vzdají. Kromě toho takhle můžete např. načerpat Sílu nebo získat čas na to se uzdravit a znovu zapnout štíty.

 Bitva o Dantooine - Khoonda (světlá strana Síly)
Obrázek zdroj: tisková zpráva Vydejte se do Khoondy. Miny na cestě nechte být, časem vám pomohou zmírnit Azkulův útok. Pokud chcete získat extra zkušenosti, opravte porouchané zadní dveře, kterými se dalo dostat do budovy (pokud nemáte dostatek součástek, můžete je zakoupit u Akkereho). Také byste za DS mohli dveře rozbít a vykrást předměty, které jsou uvnitř schovány, i když nejde o nic speciálního. Naopak si tím znatelně zhoršíte situaci v závěrečné bitvě.

Běžte dovnitř do budovy a Suulruovi vraťte odpařovače, za které dostanete zkušenosti a bohatou odměnu. Až dojdete do hlavní místnosti, oznamte Zherronovi, že jste v sutinách v podzemí Jedi Enclave našli chybějící závěť. Předejte mu ji, obdržíte za ni zkušenosti a další LS či DS body, podle toho, jestli jste závěť zfalšovali. V rozhovorech s Terenou a Zherronem se obou zeptejte, co je potřeba udělat, aby byla Khoonda připravená čelit útoku.

Terena vám dá přístup do tří dosud nepřístupných částí budovy a celkem dostanete šest úkolů, které vám v závěrečné bitvě znatelně pomohou. Žádný z nich ale není povinný a kdykoliv můžete za Zherronem přijít a oznámit mu, že Khoonda je připravena se bránit (což odstartuje onu bitvu). Mějte na paměti, že kromě plnění questů, odměn a zkušeností si těmito nepovinnými úkoly skutečně podstatně zlehčíte situaci ve chvíli, kdy se Azkul a jeho žoldáci dostanou dovnitř.

Zajděte se podívat do nemocničního křídla. Pokud má alespoň jedna z vašich postav vysokou schopnost Treat Injury, může uzdravit všechny čtyři lazary. Druhou variantou opravit nemocničního droida. Mimochodem, nejen v tuto chvíli můžete v herním menu změnit složení týmu (výjimku představují pouze některé interiéry).

Ve zbrojnici najdete čtyři vypnuté droidy. Na opravu a zapnutí každého z nich budete potřebovat nejenom schopnost Repair, ale taky náhradní díly. Ty seženete buďto od Akkereho před budovou, anebo si je můžete vyrobit na workbench, umístěné příhodně hned vedle vás. Na kompletní reaktivaci droidů bude potřeba dohromady 12 Repair Parts. Až budou všichni zapnutí, naprogramujte je v počítači tak, aby útočili na nepřítele.

Obrázek zdroj: tisková zpráva V druhé části budovy požádejte Suulru, aby se stal členem domobrany. Pokud jste předtím našli jeho odpařovače, bude souhlasit. U Aduma Larpa můžete nakoupit další zásoby do boje - doporučuji především zásobu lékárniček. V zadní místnosti Khoondy můžete v počítači zaktivovat a přeprogramovat věže tak, aby útočily pouze na nepřátele (bude vás to stát 10 Computer Spikes). Venku posilněte obě strany budovy přidáním dalších min.

Také si promluvte s Akkerem a ukažte mu součástku, kterou jste našli u droidů v Khoondě. Můžete obchodníka za DS body udat anebo mu slíbit, že na něj nic neřeknete, pokud se stane členem domobrany. Naopak Dillian bude souhlasit bez dalšího přesvědčování. Pokud chcete vyčerpat herní možnosti, odeberte se ještě do Jedi Courtyard, kde najdete Jorrana - i on se postaví na vaší stranu. Až budete se všemi těmito úkoly hotovi (nebo alespoň s těmi, které jste mohli splnit), vraťte se za Zherronem a oznamte mu, že Khoonda je připravená na útok.

Před budovou můžete velitele ještě přesvědčit, že jste schopni vojákům zvýšit morálku povzbudivou řečí. I za ní můžete získat DS či LS body. Až začne útok, bitva se přesune dovnitř. Uložte si hru, zaktivujte štít a odběhněte někam do povzdálí se nadopovat všemi stimulátory, které máte. Nepřátelé si mezitím alespoň vyberou své cíle a pro vás pak budou souboje podstatně lehčí. Nejtěžším oponentem ze všech je samozřejmě Azkul - jakmile padne, je definitivně vyhráno. Od Mistra Vrooka se pak dovíte další užitečné informace. Rozhovor s ním rozhodně alespoň proklikejte. Vrook vám v něm totiž slíbí, že se na Dantooinu setká s ostatními Mistry Jedi. Ještě než opustíte Khoondu, naučí vás nový způsob šermování se světelným mečem. A konečně jeden Short Lightsaber vám také dá.

 Bitva o Dantooine - Azkul (temná strana Síly)
Obrázek zdroj: tisková zpráva Aby útok mohl proběhnout hladce, musíte se postarat o několik drobností. Běžte do Khoondy a v počítači přeprogramujte věže tak, aby střílely po milici (10 Computer Spikes). Rovněž můžete zaktivovat tři droidy (12 Repair Parts) a v centrálním počítači jim nařídit, aby útočili na vlastní vojáky. Části potřebné na opravu i hackování počítače si můžete vyrobit na workbench anebo je koupit od Akkereho před budovou. Až vylezete ven, rovněž deaktivujte miny na východní i západní straně cesty ke Khoodě. Také rozbijte porouchané dveře do budovy a seberte všechno, co uvnitř najdete.

Existují dva způsoby, jak invazi provést. Pokud jste nebojovali s Mistrem Vrookem, můžete se následujícího duelu vyvarovat a místo Azkula jít za Zherronem (teď ho najdete vedle Adare). Dělejte, jako byste mu stranili, nicméně žádné úkoly neplňte a ihned mu oznamte, že Khoonda je připravená na invazi. Až se rozpoutá závěrečná bitva, budete mít příležitost Azkulovi v dialogu potvrdit, že jste na jeho straně (a říct, že vám nezáleží na tom, zdali Adare bude žit nebo ne). Rozpoutá se těžká bitva, ale narozdíl od hráčů, kteří s Azkulem táhli od začátku, vás na jejím konci nečeká duel s Vrookem. Pokud byste na tom i přesto byli špatně, můžete se vždy pokusit utéct a v povzdálí se uzdravit či nadopovat.

V případě, že se cítíte na souboj s Vrookem anebo jste s ním už bojovali v Crystal Cave, nechoďte za Zherronem, ale přímo za Azkulem. Až mu řeknete, že vše je připraveno na útok, hra se přesune do Khoondy, kde už na vás Mistr Vrook čeká. Jak ale vyhrát souboj, na to musíte přijít sami. Je možné se pokusit schovat za objekty v místnosti a odsud na Vrooka střílet, anebo kombinovat všechny možné útočné či obranné prostředky - Sílu, granáty, štíty atd. Další z možností je házet granáty ve chvíli, kdy máte zapnutý štít a Vrook stojí vedle vás. Rozhodně je důležité mu nenechat čas na uzdravení.

 Zpět na Ebon Hawku
Obrázek zdroj: tisková zpráva Ačkoliv od Vrooka jste za odměnu dostali Short Lightsaber, pravděpodobně toužíte po tom, abyste si svoji Jediovskou zbraň mohli vyrobit sami. Zajděte proto za Bao-Durem a požádejte ho, aby vám meč sestavil. Dostanete na výběr, jakou má mít meč barvu a zdali bude obouruční či klasický jednoruční (volba záleží čistě na vás a estetickém vzhledu, ačkoliv je pravda, že obouruční meče jsou obecně účinnější a silnější).

Poté běžte k workbench a do meče zakomponujte všechny krystaly a vylepšení, která se do meče vejdou. Nezapomeňte, že krystal s vaším jménem je a vždy bude ze všech nejvýznamnější. Také si promluvte s vašimi spolubojovníky a ujistěte se, že v dialozích nepřibyly žádné nové možnosti. Pokud máte v týmu Handmaiden a chcete z ní udělat Jedie, podruhé se s ní dejte do přátelského souboje. Až si budete jisti, že na Dantooinu jste hotovi, zamiřte na Nar Shaddaa, který si ve 4. dílu návodu projdeme už příští víkend...

Za pomoc při tvorbě některých úseků tohoto návodu děkujeme GameBanshee a TweakGuides.

Když si hru KoTOR II The Sith Lords předobjednáte z Tiscali GameShopu, zajistíte si češtinu, která vzniká exkluzivně pro náš internetový obchod a bude hotova zhruba v červenci. Každý, kdo si hru u nás koupí, dostane češtinu po jejím dokončením zdarma na CD až domů (více informací a obrázky).

Stáhněte si: Trailer, Video, Patch, Cheaty...

Související články: Recenze (2/2005), Návod - ostatní díly, Novinky

 
Levis
autorovi je 16 let, studuje v Praze a specializuje se na strategie/akce/adventury a cokoliv s tématikou Star Wars

 
 
Levis

Nejnovější články