RADEON X1800 - král Pixel a Vertex Shaderů 3.0?
zdroj: tisková zpráva

RADEON X1800 - král Pixel a Vertex Shaderů 3.0?

2. 10. 2005 13:13 | Hardware | autor: Redakce Games.cz |

Server TheInquirer přinesl zprávu, že R520 je podle ATI v některých hrách, které intenzivně využívají Shader Model 3.0 (tj.

Pixel a Vertex Shadery ve verzi 3 v DirectX 9.0c), výrazně rychlejší, než vlajková loď NVIDIE, grafická karta GeForce 7800 GTX. Konkrétně ve F.E.A.R. demo by to mělo být až o 90 procent. V Battlefield 2 až o 40 procent a o 25 procent ve Far Cry. Použité nastavení, kvalita obrazu, rozlišení a fakt, zda byl nebo nebyl zapnut antialiasing či anizotropní filtrování, není známa.
V dalších hrách, jako je Splinter Cell či PainKiller, by měl disponovat RADEON X1800 XT PE výkonem jen o něco nižším, než plus 20 procent oproti GeForce 7800 GTX. Jak to bude v ostatních hrách je prozatím ve hvězdách, ale dá se předpokládat, že v nich bude NVIDIA rychlejší nebo že v nich bude výkon obou řešení přibližně shodný, protože jinak by se o nich ATI nepochybně zmínila v předstihu. Samozřejmě, lež má krátké nohy. Jak je to s tím výkonem ve skutečnosti budeme vědět už za pouhé tři dny.

zdroj: TheInq

cappy

Nejnovější články