Máte námět či připomínku? Napište nám
DOOM 3 versus Half-Life 2 již brzy na Tiscali
zdroj: Archiv
Hardware

DOOM 3 versus Half-Life 2 již brzy na Tiscali

2. 6. 2003 21:21 | autor: Redakce Games.cz |

Čtenáři, kteří pravidelně pročítají diskuse pod jednotlivými novinkami možná už něco tuší a ti ostatní se o tom dozví nyní.

Již brzy bude na Tiscali Games uveřejněn tématický HW speciál "DOOM 3 versus Half-Life 2", který navzdory názvu nebude srovnávat hratelnost dvou nejočekávanějších akcí současnosti, nýbrž v něm do detailů rozebereme hardwarové nároky obou titulů a vysvětlíme polopaticky všechny souvislostí. Stejně jako v případě ohlédnutí do historie 3Dfx nebo nVidie nad propastí půjde o zcela unikátní materiál z dílny Cappyho, který nikde jinde nenaleznete a který se svým třináctistránkovým rozsahem blíží komerčním studiím běžně vypracovávaným na zakázku vydavatelů. Následující ukázka z článku by vám měla trochu napovědět, co bude jeho obsahem:

    Když se v loňském roce objevila informace, že toužebně očekávaný Doom 3 byl na veletrhu E3 2002 prezentován na Radeonu 9700, většinu hráčů polil studený pot. Aby také ne, při pomyšlení na nevyhnutelný upgrade, třeba i relativně nového počítače, za 10-15 tisíc korun. Každý rozumně uvažující hráč si musel klást množství otázek. Tak například: proč by byla tato hra prezentována na kartě, o níž se prokazatelně ví, že splňuje specifikace DirectX 9.0? Proč by byla předváděna na tehdy nejmodernějším hardwaru, kdyby jej nevyžadovala? A v tomto roce se situace opakovala. Sice už nešlo jenom o Doom 3 a do povědomí hráčů se dostaly i jiné graficky povedené hry, jako Half-Life 2 nebo STALKER. Radeon 9700 nahradil Radeon 9800 a přišla GeForce FX 5900, ale obavy z nuceného upgradu zůstaly stejné. Ale jak to je ve skutečnosti? [více ve čtvrtek]

Obsahem tohoto HW speciálu tedy budou odpovědi na otázky, na jakém druhu hardwaru DOOM 3 a Half-Life 2 poběží, na kterém nikoliv a jestli si kvůli těmto hrám budeme muset pořizovat nové počítače. Dále se dozvíte, jakým způsobem byly obě first-person střílečky vytvořeny a jak je to doopravdy s velkohubými prohlášeními vývojářů. Autor navíc poodkrývá zákulisí herního průmyslu, vysvětluje vztahy výrobců grafických čipů s vývojáři, problémy, se kterými se potýkají a některé méně známé, jakožto i veřejnosti utajené principy.
zdroj: vlastní zpráva

jd

Nejnovější články