zdroj:
tisková zpráva
Po prvním spuštění na vás hra Dante's Inferno doslova zařve - jsem klon God of War. Jenže zatímco Kratos řeže nebohé protivníky v prostředí antického Řecka, Dante se probíjí zástupy v období křesťanských křižáckých válek v bitvách přímo biblických rozměrů. Redaktoři sekce DigitalFoundry ze serveru Eurogamer.net se podrobně podívali na technické aspekty nedávného amerického PS3 dema.
Počet snímků za sekundu se prakticky nehne z hodnoty 60. V průběhu celého testu bylo zaznamenáno pouhých 0,008 procent odchylek proti této hodnotě. Můžeme tedy mluvit o naprosté plynulosti engine hry. Pouze filmové sekvence mají 30 FPS. Avšak tento působivý výkon je vykoupen horší geometrií, detaily a efekty než má třetí díl série God of War. Rozlišení je nativní 720p, ale bez antialiasingu. Další cena za naprostou plynulost.
Zklamáním však byly na Dante's Inferno videosekvence. Jednak běží v pouhých 30 snímcích za sekundu, jednak přes lepší detaily na modelu hráče stále není přítomný antialiasing, motion blur či post-process efekty. A co více, hra přepíná mezi renderovanými FMV sekvencemi a scénami připravenými v engine hry. Celkový dojem prezentace je tudíž nekonzistentní.
I přes jisté výtvarné nedostatky demo poskytlo vynikající první dojem, jak jste se mohli dočíst v našem článku. Ač je dneska 30 FPS standardem, vývojáři ze studia Visceral Games dokázali přijít s maximálně plynulou hrou běžící v 60 FPS a to napříč platformami. Hra by měla dosahovat stejných výsledků i na Xbox 360, ovšem to ověříme až po Vánocích, neboť xboxové demo vyjde až na Štedrý den. Nový vánoční trailer od EA:
Plná verze Dante's Inferno vyjde začátkem února pro PS3 a X360 - více v kompletním zpravodajství.
3 minuty hraní Dantes Inferno [6.8.2009 10:10 - levis]
První záběry z hraní Dantes Inferno [3.7.2009 13:13 - levis]
Videa z NHL 10, Brutal Legend, Dantes Inferno [29.5.2009 12:12 - levis]