Benchmarky Call of Juarez Bound in Blood
zdroj: tisková zpráva

Benchmarky Call of Juarez Bound in Blood

1. 7. 2009 11:11 | Hardware | autor: Redakce Games.cz |

Dobře si zahrají i majitelé slabších počítačů, vyšlo z testů PCTuningu. + SROVNÁVACÍ OBRÁZKY

Pokračování westernové first-person střílečky Call of Juarez s podtitulem Bound in Blood vyjde i pro PC v příštím týdnu. Takže jaký hardware pro ni budete potřebovat? Hra od polského týmu Techland je postavena na Chrome enginu čtvrté generace, který byl poprvé použit v roce 2003 u stejnojmenné hry a běžel na něm (ve třetí generaci) i první díl Call of Juarez. Ten jako jedna z prvních her podporoval DirectX 10 API, což se pochopitelně nezměnilo. Nově ve čtvrté generaci přibyla například podpora dynamických světel a stínů včetně dynamických měkkých stínů, stíny terénu či stíny i nejmenších objektů ve hře. Dále je tu podpora volumetrických mraků, podpory textur ve vyšším rozlišení a podobně.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
vlevo na maximální detaily, vpravo na minimální detaily

Co je však hlavní, je stále stejně dobrá optimalizace hry. Hlavně v nižších rozlišeních si druhý díl Call of Juarez zahrajete doslova na všem. V rozlišení 1280 × 1024 px při čtyřnásobném vyhlazování hran a nejvyšších detailech hra jede průměrných 35 fps i na pomalém ATI Radeonu HD 4670, což je opravdu co říci. V HD rozlišení 1920 × 1200 px včetně vyhlazování hran pak stačí i NVIDIA GeForce 9600 GT za dva tisíce, která renderuje 28 snímků za sekundu.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Potěší také optimalizace hry vůči procesoru. Bound in Blood spolehlivě nakrmí jakýkoliv dvoujádrový procesor včetně nejlevnějších AMD Athlonů X2. Dobrou zprávu mám i pro majitele SLI a CrossFire systémů. Obě multi GPU ve hře fungují stejně dobře jako v prvním Call of Juarez a v nejvyšších rozlišeních vám dají i dvojnásobek fps proti jedné kartě.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Pokud máte grafickou kartu starší a hra se na nejvyšší detaily trhá, budete muset sáhnout po snížení detailů. Největší vliv na framerate hry má nastavení post process kvality, jehož snížení zvýší fps klidně i o polovinu. Má však velký vliv na vzhled hry, protože mění způsob nasvícení scény a westernová atmosféra ztratí velkou část svého kouzla.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Obecně proto doporučuji snížit na medium nastavení textur, kvality materiální a stíny. Rozdíly v grafice sice poznáte, ale nejsou tak markantní. To framerate po tomto snížení o kus vyletí. Naopak téměř bez vlivu na grafiku i výkon jsou nastavení FX Quality a Foliage kvality.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
vlevo na maximální detaily, vpravo na minimální detaily

Celý článek najdete na webu PCTuning.cz a více o právě vycházejícím Call of Juarez Bound in Blood v našem video-preview nebo dřívějším zpravodajství:

Srovnání detailů Call of Juarez Bound in Blood  [18.6.2009 12:12 - levis]
Odměna za vaši hlavu v Call of Juarez Bound in Blood  [21.5.2009 16:16 - ch]
Štvancem v Call of Juarez Bound in Blood  [1.4.2009 01:01 - miky]
zdroj: PCTuning

tomas_sulc

Nejnovější články