Do uzavření X360 verze hry budou mít hráči necelé dva měsíce na utracení zbylých kreditů. Crytek jim rovněž děkuje za čas a energii, kterou jejich hře věnovali, a závěrem optimisticky zadoufá, že si pořídí PC a přidají se k Warface pro stolní počítače. Zmínka, že pro PC verzi stále přechází "pravidelný nový obsah" je asi jedinou optimistickou částí prohlášení.
Počet hráčů X360 verze se nepodařilo odhalit (zpráva o něm nemluví), na konzole se hra však vydala s 25 miliony registrovaných hráčů. Pravda, to o aktuálním čísle aktivních hráčů neříká vůbec nic, protože spousta účtů je neaktivní. Zdá se ovšem, že vlažné přijetí X360 verze jen podtrhuje obrovské finanční problémy Cryteku.
V červnu se k nim studio muselo vyjádřit poté, co éterem proběhly příběhy o nesplacených výplatních páskách. Podle Cryteku se studio nachází v "přechodné fázi" mezi tradičním vývojářským modelem a on-line vydavatelem, a to sebou nese i zjevné komplikace.
zdroj: Archiv
Problémy Cryteku se promítly i do vývoje ambiciozní Homefront: The Revolution. Ačkoliv se tehdy rovněž psalo o zajištění nových finančních zdrojů, nakonec hra skončila v majetku Deep Silver a britská pobočka Cryteku byla zrušena.
Připomeňme, že původně se o konzolové verzi Warface začalo mluvit v srpnu 2012, vydání bylo oznámeno o rok poději na 28. srpna počátkem roku 2014. Na definitivní vydání pro Xbox 360 nakonec došlo 22. dubna 2014. Nyní je tichý konec konzolové verze Warface poměrně silnou připomínkou, že Crytek asi ještě není za vodou a společnost musí minimalizovat náklady.
Otázkou zůstává, zda má Crytek v rukávu nějaké eso, které by jej mohlo vrátit alespoň na cestu zpět na výsluní. MOBA Arena of Fate ani free-to-play hororová akce Hunt: Horrors of the Gilded Age nevypadají jako tituly, které by mohly zabodovat v širší míře.