
Nejnovější články
Pod radarem: Návrat oldschool závodů, návykový automat, simulátor destrukce a 5000 brouků
Věžovité město i kooperační sekačka
Tak jde čas s Heroes of Might and Magic – historie kultovní tahovky
Titáni, andělé a draci
Mosty a přístavy konečně míří do Cities: Skylines II. Odkládané první rozšíření vyjde koncem měsíce
Svět lodní dopravy a trajektů
MachineGames slaví 15 let. Indiana Jones k výročí dostane nový konec
Bez kožené bundy a s novým filmečkem
Studio Heart Machine propouští a ukončuje vývoj Hyper Light Breaker
V jaké formě hra vyjde?
Bloober Team se znovu vrací k Layers of Fear a odkládá I Hate This Place
Horor na každém rohu?
České RPG Legacy of Valor zkouší uspět přes Kickstarter. Slibuje realismus a důraz na vyprávění
Snaha o české Mount and Blade?
Zahrajte si demo Heroes of Might and Magic: Olden Era. Předběžný přístup se odkládá
Návrat legendární série
Little Nightmares III – recenze pokračování zmenšeného hororu
Staré děsy v novém světle
Zřejmě se chystá pokračování střílečky s Vetřelci
Alien vs úniky informací
Jak jsme vyvíjeli Commandos 3 – a jak nás zastavila až politická korektnost
The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth, skvělá strategie ztracená kvůli licenci
Hellblade: Senua’s Sacrifice - recenze
Velký update přidává do Knights of the Old Republic II podporu Steam Workshop, widescreenu a další příjemnosti
Mračna nad hrami v češtině - problematika profesionálních i amatérských lokalizací
Mračna nad hrami v češtině - problematika profesionálních i amatérských lokalizací
Mračna nad hrami v češtině - problematika profesionálních i amatérských lokalizací
Francouzský politik kritizuje Assassin's Creed Unity kvůli zobrazení revoluce
30fps je pro akční adventuru lepší než 60fps, tvrdí tvůrci Assassin's Creed: Unity
30fps je pro akční adventuru lepší než 60fps, tvrdí tvůrci Assassin's Creed: Unity