
Nejnovější články
Mecha Break – recenze multiplayerové fantazie pro fanoušky obřích mechů
Kolik odpadu je třeba na pohřbení dobré hry?
Svůdnost utrpení. Hellraiser: Revival chce být nejvěrnější herní adaptací Clivea Barkera
Pinhead se vrací do pekla
Tým seriálového Falloutu se připojuje ke scenáristům seriálu Mass Effect
Amazon si kvalitu pohlídá
Fallout: Bakersfield předělává postapo do enginu Doomu a vypadá fantasticky
Tohle město je velký pro jednoho banditu
Britské studio The Chinese Room získává nezávislost
S pomocí investorů
Čtyři hodiny s Dying Light: The Beast mě donutily bojovat o přežití i o obsah vlastního žaludku
Nevídaná porce brutality, nebo...?
Ubisoft hájí mikrotransakce i neúspěch Star Wars Outlaws a chystá live service Ghost Recon
Jak bude vypadat budoucnost firmy?
Prokletá obtížnost – když standardní nastavení kazí herní zážitek
Prokletá obtížnost – když standardní nastavení kazí herní zážitek
Na GOG.com vychází klasiky RPG žánru z Forgotten Realms
Rise of the Tomb Raider nabídne víc hádanek a možností v boji s nepřáteli
Druhá generace mikropočítače Raspberry Pi nabízí šestkrát vyšší výkon
Druhá generace mikropočítače Raspberry Pi nabízí šestkrát vyšší výkon
Gods Will Be Watching ukazuje, že i správná rozhodnutí přináší spoustu krve a utrpení
Gods Will Be Watching ukazuje, že i správná rozhodnutí přináší spoustu krve a utrpení
Česká sci-fi plošinovka Blackhole si hraje s gravitací
Česká sci-fi plošinovka Blackhole si hraje s gravitací