- Důlní kolonie Omega má vzhledem nápadně připomínat ilustrace z Blade Runnera, prý je zatopená v temné a načervenalé mlze, na každém kroku tu svítí neony a celé to uvidíte jen pod oblohou znečištěnou městskými výpary s hořícími industriálními komíny a refinériemi v dálce.
- Mezi nové nepřátele se bude počítat přerostlý hmyz Collectors a z bossů se zase potkáte třeba s mechanickým robotem YMIR, na kterého bude platit jen granátomet.
- Ne se všmi kolemjdoucími postavami a mimozemšťany se budete moci dát do řeči, prý je ale i tak dost zábavné pozorovat, jak se promenují po ulicích a vyřizují si své běžné denní záležitosti.
- Některé filmečky z herního enginu přejdou přímo v bojové sekvence, např. když Shepardův spolubojovník Garrus svému veliteli předá pušku - v tu chvíli bude třeba okamžitě stisknout tlačítko podle instrukcí na obrazovce, tím tak zaktivovat vloženou minisekvenci, zamířit, odstřelit nepřátele - a na to už zase naváže původní filmeček.
- Autoři si dali za cíl, aby hra plynule běžela v pětatřiceti snímcích za vteřinu.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Sběratelská edice Mass Effect 2 [6.11.2009 10:10 - levis]
Shepard vs. Huskové v Mass Effect 2 [2.11.2009 18:18 - levis]
Na vesmírné stanici z Mass Effect 2 [22.10.2009 17:17 - levis]
zdroj: IGN