zdroj:
tisková zpráva
V současnosti pracuje spolu se svým týmem z Ion Stormu na očekávaném pokračování cyberpunkové RPG akce Deus Ex: Invisible War. O naplnění cílů u prvního dílu mluví kupodivu s odstupem a je tedy předem jasné, že chystaná hra bude zase o kousek dál. Mezi vlasnostmi, které mají být pro Deus Ex: Invisible War klíčové, figurují pojmy jako propracovanější simulace, nelineární pojetí misí a celkově větší svoboda. Právě volnost při plnění daných úkolů a několik možností k dosažení cíle v rámci jedné mise mají hru učinit ještě zábavnější. I u Deus Ex jsme si již mohli všimnout drobných odchylek v postupech, nicméně podstata zůstávala stále stejná.
Deus Ex 2 by vás také neměl příliš nutit k zabíjení a nikoho patrně nepřekvapí ani slova o tom, že se Ion Storm snaží vytvořit hru pro co nejširší hráčské obecenstvo. Nezahrnují do ní jen to, co se líbí jim samotným, ale využívají též nápadů od hráčů prvního dílu. Že nejde jen o plané řeči byste ostatně měli poznat hned, jakmile k Deus Ex: Invisible War usednete. Občas se říká, že příliš náročné hry mohou lidi odradit, a proto padla i otázka na porovnání obtížností obou titulů. Odpověď pak byla trochu šalamounská - ostatně, kdo by nechtěl, aby se jeho hra zalíbila co největšímu okruhu lidí, že?
zdroj:
tisková zpráva
Zajímavě působí též zmínka o srovnání pohledu z vlastní a z třetí osoby ve hrách. Pro upřednostnění third-person kamery se dá použít analogie s filmovými snímky, které jsou až na pár výjimek viděny v zásadě očima třetí osoby. Zvlášť v Japonsku si prý third-person view získal u hráčů velkou oblibu, lépe je seznámí ve hře s tím, kdo jsou, a to právě díky tomu, že se vidí. Warren Spector ale říká, že pokud má hrát nějakou hru a vžít se do role určité postavy, je pro něj osobně first-person výhled tím vhodnějším řešením. Pokud vás zajímá více o názorech tohoto slavného herního designéra, přečtěte si celý vyčerpávající rozhovor na GameSpy, případně dnešní preview na PC.IGN.
13. 2. 2003 18:30 | Téma | autor: Redakce Games.cz |
Warren Spector se do dějin herního průmyslu zapsal vždy originálními a zábavnými hrami, pro připomenutí to byly třeba Deus Ex nebo System Shock, ale našly by se určitě i jiné, vámi oblíbené.
zdroj: GameSpy
