Přesně v okamžik vydání dema se na našich stránkách objeví první dojmy z něj, které sepíše náš zvěd Dreb vyslaný o pár dnů předem na otestování dema přímo k jeho tvůrcům. Německé oficiální stránky Team Factoru vypustily na veřejnost sadu nových screenshotů, které zobrazují některé dosud neviděné lokace jako lesní porost u skal nebo vykolejený vlak na trati:
další nové obrázky
S tím souvisí i fakt, že Kate z herního centra se podařilo získat kompletní betaverzi Team Factoru a na základě toho vzniklo informačně nadupané preview. V něm se nachází detaily o třech současně hrajících týmech, rozdílech mezi arkádovým a realistickým módem, čtyřech typech postav, dvanácti mapách nebo podrobný popis zbraní.
-
Cílem hry v realistickém herním módu není zabíjení. Za každý pohyb, každé chování ve hře, se vám počítají body. Na fragy se vlastně vůbec nehraje. Přičítají se vám body například za to, když použijete nějakou zbraň nebo se vám podaří něco odhalit. Podle toho, jak dlouho se hráč schovával, nebo naopak, jak dlouho běžel, se mu upravují vlastnosti. Počet fragů mám sice ve statistice a můžu ostatním ukázat, jak jsem dobrej, ale hlavní cíl je skončit ve vítězném týmu. Pokud jsem v týmu, který prohrál, nedostanu tolik bodů jako vítězové [...], vysvětluje podstatu Team Factoru Pavel Šinagl ze 7fx. [více]
zdroj: homepage