zdroj:
tisková zpráva
"V britském supermarketu jsem měl možnost v rychlosti prolistovat dvěma papíráky. Oficiální Xbox 360 Magazín dal osmičku a Oficiální PlayStation Magazín sedmičku. Oba si stěžují na fakt, že hra je šíleně obtížná a že občas není příliš zábavná kvůli tomu, jak obrovskou výzvu představuje," shrnul z nich vše podstatné jeden z uživatelů diskusního fóra Neogaf. Pomineme-li zjevné výměnné obchody "obálka za vysoké hodnocení", jak předvedl třeba holandský Power Unlimited, další recenzi očekávané vojenské simulace od Codemasters přinesl respektovaný PC Gamer, který udělil 77%.
Chválí stylové nasvícení rozlehlého bojiště, spoustu zbraní, podmanivou kampaň a zvuky. Za negativa naopak považuje, že počítačoví parťáci mívají výpadky, že některé mise lze dohrát jedině metodou pokus-omyl, že nejde quick-save a nepohodlné ovládací menu. Závěr PC Gameru zní takto: je to, jako byste hráli starou sérii Ghost Recon. Od OFP2 se přitom spíš dopředu čekala arkáda pro masy, něco jako takové Call of Duty v otevřeném prostoru, než neuvěřitelně realistická simulace, jakou se hra nakonec překvapivě stala. Švédská odnož PC Gameru dala 87% za otevřený herní svět, excelentní grafický engine, dabing a editor. Záporně se dívá jen na explodující barely.
Německý GameStar dal 78% a zatím se z diskusních fór ví jen to, co se mu nelíbilo: absentující animace pro nastupování do něčeho, nevykreslování vegetace v dálce a nemožnost jejího zničení, chybějící pocit z týmové souhry a někdy nereagující umělá inteligence, podivné ovládání vozidel a jejich nevyužití (i zbraňového arzenálu) v kampani, která je prý příliš krátká.

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising vyjde 9. října pro PC, PS3 a X360 - více v preview, dojmech a kompletním zpravodajství:
Multiplayer z Operation Flashpoint 2 [18.9.2009 19:19 - levis]
Hardwarové nároky Operation Flashpoint 2 [14.8.2009 16:16 - levis]
Nejvyšší obtížnost z Operation Flashpoint 2 [12.8.2009 19:19 - levis]