Shrnutí první recenze Devil May Cry 4

- Téma autor: Redakce Games.cz Komentáře: 0

Pokud čtvrtý díl zaběhnuté série z Japonska nepřináší nic extra převratného, dalo se vůbec něco zkazit? + ODKLAD PC VERZE

Celosvětový primát ve vyřknutí ortelu nad Devil May Cry 4 si vydobyl již začátkem ledna německý časopis GamePro, kde si pokračování úspěšné akce od veteránů z japonského Capcomu odneslo hodnocení 85%. Toto číslo těžko ohromí - zvláště po podzimní devítkové a desítkové smršti - takže jsme pro vás vyzobali souhrn konkrétních kladů a záporů.

Příjemně na autora recenze zapůsobila propracovaná grafika postav, animace a efekty všeho druhu. Zato na opačném konci tabulky se placatí občas hloupě poblikávající hrany a stíny plus přehnaná tmavost určitých pasáží. Zvuková stránka hry prý disponuje kvalitním mixem rockové a klasické hudby, prima směrovými/ambientními efekty a věrohodnou anglickou synchronizací mluveného slova se rty postav. Hudební smyčka se ovšem nezdravě často opakuje. Jako kovanou third-person akci může DMC4 těšit prý dobře zvládnutá práce s ovládáním, šikovně řešené upgrady a (zamknutelná) kamera, které v kombinaci s nonstop akcí tvoří asi největší devizu hry.

Poněkud více dostal od GamePro na frak příběh, jenž je možná postavený na příjemném základu a takřka filmových cutscénách, avšak postupně propadá v chaotickou roztodivnost s poměrně mldým hlavním darebákem. DMC4 navíc údajně často neví, kudy kam a bohužel sahá k hodně umělému natahování herní doby, což může největší netrpělivce začít dosti nudit. Autor recenze rovněž volá po větší inovaci, avšak rozlousknout tento subjektivní oříšek by bylo poměrně nadlouho (příznivci série by pro zavádění nových zvyků asi neměli příliš velké pochopení). Jen PS3 verze bude disponovat podporou snímače pohybu, zato povinně schramstne celých 5 GB na pevném disku.

Konzolový Devil May Cry 4 vyjde u nás i v Evropě druhý únorový týden, hratelné demo bylo přislíbeno na konec ledna. Oproti tomu PC verze byla včera Capcomem odložena na druhé čtvrtletí, kdy ji CD Projekt také přeloží (koupit z Xzone). Více o Devil May Cry 4 na nově spuštěné anglické homepage nebo v našem předešlém zpravodajství.
zdroj: GamePro

jester

Novinky na CZC.CZ