SCORE 150 s Joint Task Force a plným FlatOutem
zdroj: tisková zpráva

SCORE 150 s Joint Task Force a plným FlatOutem

3. 8. 2006 10:10 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Jubilejní 150.

news zdroj: tisková zpráva číslo mají předplatitelé v rukou již týden, během nějž však možná ani nestihli projít a poznamenat si (ne)souhlasné poznámky o svém subjektivním pohledu na výběr 150 nejlepších her všech dob, jak ho sestavila redakce spolu s vybranými veterány. Podobně jako v jiných žebříčcích vyhrála Civilizace, ale jinak v pořadí najdete mnoho překvapení i nedoceněných klasik. O většinu úvodu časopisu se postaral Tukan s rozhovorem o Stalkerovi (jen škoda, že se otázky nestočily na konkrétní vyhozené vlastnosti ze hry), multiplayerovým preview Dark Messiah of M&M, nastíněním vize Assassins Creed a krátkými dojmy z El Matadora. Ještě lákavější je čtyřstránková reportáž z osobní návštěvy budapešťských tvůrců RTS Joint Task Force, z níž vám nabízíme navnaďovací úryvek:

    Hrdinové a jejich lehce RPG vývoj jsou v Joint Task Force první zajímavostí. Druhá se týká zdrojů a financování. JTF je taktická hra a není zde potřeba starat se o těžbu surovin, stavět kasárna a podobně. Jak už bylo řečeno, jedná se o mezinárodní a známou jednotku (ve skutečnosti opravdu existují jednotky se stejným názvem a zaměřením), jejíž akce jsou často sledovány tiskem a veřejností. Financování těchto akcí plyne ze státních fondů jednotlivých národů, a proto je nutné si stále udržovat přízeň veřejnosti. Ve hře to znamená provádět pokud možno čisté akce, ve kterých stříká pouze krev teroristů. Je nutné dbát na ochranu civilistů, neničit zbytečně jejich budovy a také se snažit omezit vlastní ztráty. Podařilo se vám tankem odprásknout místní kostel? Tak to jste v pěkné bryndě. S kostelem v troskách jste na nejlepší cestě ke snížení přísunu peněz.

    A k čemu je vlastně potřebujete? Téměř ke všemu! Prachy stojí každý upgrade jednotek, nákup zbraní, munice, ale třeba i přivolání posil, letecké podpory a dělostřelectva. Tento faktor vytváří opět skvělý tlak na taktický způsob hraní. Při testování preview verze jsme museli pečlivě zvažovat volání posil každého jednotlivého tanku, děla, obrněného transportéru nebo opravárenského auta. Při prezentaci se vedoucí projektu Zsolt Nyulászi zmínil také o kladných stránkách přítomnosti medií: "Novináři vás také často informují o pozicích nepřítele a někdy je vhodné přisunout je blíže k akci. Dobře provedená akce a navíc zdokumentovaná televizí je odměněna pořádným balíkem peněz." [více o JTF ve SCORE]
Jinak není třeba nějak zatajovat, že hlavním důvodem, proč mnoho lidí sáhne po SCORE 150, budou skvělé destrukční závody FlatOut (88%, 2004, CZ). Jako plná hra, jedna z nejlepších přiložená u kteréhokoli časopisu za poslední dobu, by bohatě stačila, přesto ji zde sekundují ještě tři další - futuristická FPS Project Snowblind (80%, 2005), arkáda BlowOut (33%, 2004) a kulečníková simulace Pool Shark 2 (2004). Sekce recenzí je na okurkovou sezonu nezvykle nabitá, stačí jmenovat FlatOut 2 (dosáhl na velmi vysoké skóre stejně jako u nás), Titan Quest, Prey, DarkStar One, Adrenalin, Glory of Roman Empire či Rise & Fall, leč u některých člověka překvapí sedmička v hodnocení tak trochu odporující textu. Zbytek časopisu pak tvoří průvodce pátými Heroesy, test základních desek pro procesory AMD a tématické články o změnách v autorském zákoně (zejména z hlediska počítačových pirátů) nebo o hrách, které pomáhají ve vzdělávání se.
zdroj: vlastní

jd

Nejnovější články