SCORE 136 s preview Quake IV a HL2: Aftermath
zdroj: tisková zpráva

SCORE 136 s preview Quake IV a HL2: Aftermath

23. 5. 2005 16:16 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Od konce minulého týdne se na stáncích nachází 136.

news zdroj: tisková zpráva číslo časopisu SCORE, které se nese v duchu souboje Quake IV s Half-Life 2: Aftermath, resp. preview obou her s novými informacemi (viz ukázka níže), jež uvolnili přímo jejich vydavatelé pro vybrané světové magazíny, vždy jeden v každé zemi, které se tak mohou pyšnit nálepkou exkluzivity (podobný případ co Call of Duty 2 v LEVELu). Jak se pomalu začíná stávat standardem, plné hry u tohoto SCORE naleznete hned dvě, a abych se přiznal, tahle kombinace mi trochu připadá jako mrhání kvalitním materiálem :) Jde totiž o zábavná miniaturní autíčka Mashed a kreslenou adventuru Runaway: A Road Adventure, přičemž oba tituly jsou v české lokalizaci z dílny TopCD.

V prvních domácích recenzích si přečtete o závodech Juiced (červen), RPG Sacred Underworld (ENG verze je v prodeji od půlky května, česká bude příští měsíc), historické strategii Imperial Glory (vychází i u nás v těchto dnech) a MMORPG Guild Wars. Dále kolegové zhodnotili tituly Dungeon Lords, Psychonauts, Cossacks II, Pariah nebo Stronghold 2. Z kompletního obsahu, který je na této stránce, ještě můžeme zmínit rozhovor o Enemy in Sight, test harddisků nebo dojmy z londýnské prezentace Heroes of Might & Magic V.

    QUAKE IV: Novým hrdinou, do jehož kůže se vžijeme, je Matthew Kane (to jsou nám změny, vůbec poprvé dostal hrdina této série jméno), nový člen vojenské jednotky Rhino Squad. Ten je poslán na Stroggos, aby tu „uklidil“ následky ukončené války. Místo toho je však postřelen a zanechán svému osudu. Probíráte se uprostřed nové války a v tom ostatně spočívá první opravdu zásadní změna Quake 4. „Chtěli jsme do hry vnést pocit skutečné války,“ vysvětluje její hlavní designér Jim Hughes. „Chtěli jsme, aby se hráč během pěti minut od spuštění hry dostal do nelítostné bitvy.“ A tak se také stane – v první úrovni se dostanete do bunkru s protileteckou obranou, setkáte se s parťáky z Rhino Squad a bitva může začít. Na rozdíl od Doomu 3 nebude trávit hodiny čtením zpráv nebo posloucháním záznamů a po většinu hry dokonce ani nebudete sami. Spíše než poklidný horor je to otevřená válka. „Doom 3 byl o boji vás proti ďáblovi, tady jde o bitvu Země proti Stroggosu,“ trefně poznamenává Willits.

    Dobrým příkladem této grandióznosti je kupříkladu úroveň, ve které musíte společně se svými kolegy asistovat přesunu elektromagnetické bomby k zařízení zvanému „tetranode“ (bomba ho vyřadí z provozu a Stroggy tím odříznete od Nexusu). Animace předcházející misi, skriptování, které pak následuje, a bohatá detailní grafika poháněná špičkovou Doom 3 technologií je o několik světelných let před čímkoliv, co si dosud ze série Quake pamatujete. „Doom 3 engine je vážně skvělý. I dosud jsme sice mohli vytvářet detailní monstra, ale ve hře se pak objevily jako nízkopolygonové modely. Teď na obrazovce uvidíte přesně ten model, který máme jako designéři v hlavě,“ říká hlavní grafik Tom Egan... [více ve SCORE 136]
zdroj: SCORE

jd

Nejnovější články