První recenze a intro Hidden & Dangerous 2

- Téma autor: Redakce Games.cz Komentáře: 0

Historicky první recenzi finální verze Hidden & Dangerous 2, která se začíná na západ od našich hranic prodávat už zítra, se blýskl britský magazín EuroGamer, který tuto taktickou akci z domácich luhů a hájů ohodnotil vysokou známkou 9/10.

Dočtete se tam řadu podrobností nejen o náplni hry, ale také o problémech s ovládáním nebo drobnými chybkami, které hlásí i jiní lidé ze světa. Pokud neumíte obstojně anglicky, těšte se na první část našeho více než třicetiotázkového rozhovoru s Alexanderem Silou, animátorem hry z Illusion Softworks. Zde je malá ochutnávka:

Tiscali Games: Od vydání prvního dílu H&D se na trhu objevilo několik dobrých taktických akcí. Vzali jste si z nějakých her inspiraci při vývoji H&D2? Pokud ano, o které tituly šlo a jak se to ve hře projeví Čím se H&D2 bude naopak lišit od podobných her své kategorie - co jí učiní unikátní a lepší?

Alexander Sila: Sledovali jsme vývoj nám podobných her jako je třeba série Rainbow Six. Hidden je ale v mnoha ohledech hodně rozdílný, takže jsme nakonec museli vše udělat podle sebe. Hodně jsme se natrápili s otázkou poměru realita versus hratelnost. V naší hře nemůžete běhat velkou nadlidskou rychlostí jak bývá u podobných her obvyklé. Omezená je i rychlost pohybů vzad a do stran. Budete nuceni skutečně více taktizovat a hodně plánovat další akci.

To, co nás odliší od ostatních titulů je hlavně hratelnost. Není předem dáno jakým způsobem máte HD2 hrát. Nikdo vás nenutí hrát tuhle misi stealth a tuhle misi v šíleném tempu nepřehledné střelby. Hráč se sám rozhoduje, jakou strategii zvolí v dané situaci, jak moc bude riskovat nebo jak moc bude opatrný. Misi, kde způsobíte velký poprask a budete mít problém vyváznout živý, můžete stejně tak dobře odehrát velmi obezřetně, aniž by nepřítel zjistil, že je v ohrožení... [více v kompletním rozhovoru zítra]
Pro ty, kteří si výše popisovaný styl hraní nedovedou představit, zde máme linky na kupu nových screenshotů ze všech misí v singleplayeru, které naleznete na této fanouškovské stránce nebo na webu časopisu SCORE. K dispozici je ode dneška také intro video (7 MB, DivX), které nabízí tříminutovou podívanou na akci v enginu hry, ale bohužel má kvůli chybě Take2 špatný poměr výšky a šířky. A konečně do sekce cheatů jsme přidali uložený profil, s nímž je možné hrát jakoukoli misi ze hry (thx Kate :)
zdroj: ICQ

jd

Novinky na CZC.CZ