 zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       Disney Interactive Studios nebylo zřejmě příliš spokojeno s výsledky vývojářského týmu Propaganda Games, tvořeného velkou částí bývalého EA Canada, a proto udělalo nad touto položkou v rozpočtu rázný škrt. Vancouverské studio nevstoupilo do herního byznysu špatně. Poté, co se jim dostala do rukou licence na Turoka, vytvořili v roce 2008 solidní stejnojmennou hru, která sice netrhala žádné číselné rekordy, ale byla zábavná.
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       Disney Interactive Studios nebylo zřejmě příliš spokojeno s výsledky vývojářského týmu Propaganda Games, tvořeného velkou částí bývalého EA Canada, a proto udělalo nad touto položkou v rozpočtu rázný škrt. Vancouverské studio nevstoupilo do herního byznysu špatně. Poté, co se jim dostala do rukou licence na Turoka, vytvořili v roce 2008 solidní stejnojmennou hru, která sice netrhala žádné číselné rekordy, ale byla zábavná.Pak následoval Tron: Evolution a zřejmě zlomil studiu vaz. Hra, která měla ambice být víc než jen doprovodným cingrlátkem k filmu neuspěla. Nebyla z nejhorších, ale rozhodně neměla šanci konkurovat současným top titulům a i s přivřením oka nešlo říct, že je něco lepšího než „slušná“. Po Tronu měli následovat Pirates of the Caribbean: Armada of the Damned, ale hra byla zrušena už v říjnu a nyní ji následovalo i celé studio Propaganda Games. Škoda, koncept pirátské hry nevypadal špatně.
 
       
                     
								 
                       
                       
                       
                       
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    