Od té doby je to s touto hrou jak na houpačce, jednou dole, jednou nahoře. Jak se navíc zdá, na změny k lepšímu to moc nevypadá, protože teď se nově objevila další zpráva, že se studio 3D Realms zase potácí v jakýchsi problémech. Od údajně seriózních zdrojů blízkých vývojářskému týmu má magazín Shacknews informace o tom, že zhruba od konce loňského roku zažívá 3D Realms poměrně razantní odliv zaměstnanců. Až deset významných členů studia postupně opustilo společnost, což mělo postihnout vývoj některých zásadních herních systémů, včetně animačního, renderovacího a fyzikálního. Někteří z nich - Scott Alden, Will Bate, Andy Hanson, Brian Cozzens, Kyle Davis, Keith Schuler a Charlie Wiederhold - skutečnost, že z firmy odešli, dokonce sami potvrdili. Poslední čtyři jmenovaní teď mimochodem pracují pro Gearbox Software.
zdroj:
tisková zpráva
Článek dále nepřímo označuje viníka většiny těch odkladů a dlouhosáhlého předělávání. Může prý za to až přehnaně perfekcionistický přístup George Broussarda, kvůli kterému byla DNF několikráte rekonstruována pro nový engine. Některé zdroje prý spekulují, že pokud nedojde k zásadním změnám ve vývojářském postupu, nespatří Duke Nukem Forever světlo světa nikdy. Podle nich by mohlo pomoci něco na způsob znovuzrození Prey, kterého se nakonec ujal jiný vývojářský tým, na nějž 3D Realms pouze dohlížela. Ovšem něco takového by prý opět narazilo na osobu pana Broussarda, který by se s takovým řešením údajně neztotožnil.
Redaktoři Shacknews také píší, že měli snahu kontaktovat představitele 3D Realms, aby se k danému tématu vyjádřili, ale nikdo se s nimi nebavil. Svým způsobem se ale nějaké reakce dočkali, a to přímo od výše propíraného pana Broussarda, který pravděpodobně neunesl to, že byl tak trochu nařčen z neúměrného protahování vývoje DNF a zareagoval prostřednictvím diskusního fóra pod článkem. Když pominu jeho osobní výlev na adresu Shacknews, tak ve svém příspěvku na adresu DNF prohlásil, že fyzikální i animační systémy jsou prakticky hotovy a už se jen dopilovávají. Žádné podstatné změny těchto systémů se prý už neplánují a ty, které byly provedeny dříve, údajně zase tolik úsilí nestály. Kde tedy pak Duke Nukem Forever vězí a čím to je, že vývoj trvá tak dlouho, to už ale neprozradil.
Update 1.9. - Joe Siegler, člen vývojářského týmu DNF také zareagoval na spekulace o údajných potížích 3D Realms kvůli významnému odlivu pracovníků a prohlásil, že není proč se znepokojovat, protože tak to zkrátka chodí, že jedni odcházejí a další přicházejí a na projektu pracuje mnohem více lidí, než o kterých se hovoří.
31. 8. 2006 13:13 | Téma | autor: Redakce Games.cz |
Příští rok to bude deset let, co byl prvně ohlášen vývoj projektu s názvem Duke Nukem Forever.
zdroj: Shacknews