Nyní se situace opakuje, ale u ryze offline titulu. Opět je důvodem jasná obrana proti PSN sharingu, ale rozhodně se nejedná o vhodný způsob. Konzolové publikum není na takovéto omezování příliš zvyklé. Vyplatí se to Capcomu, zvláště když jde o finančně ne až tak významný titul z PSN? Ozývají se první nespokojené hlasy, kterým se nelíbí, že u offline plošinovky musí být neustále připojeni k internetu, jinak si nezahrají.
Capcom asi svou strategii nezmění, PSN pro něj není nezajímavou platformou. Otázkou ale je, zda je PSN sharing takovým problémem, aby se musel podnikat podobné kroky. Na internetu se dají najít návody, jak ilegálně tímto způsobem můžete získat hry z PSN, ale vyžadují hodně důvěry v druhou stranu, s níž si vyměňujete údaje k PSN účtu a nedosahují tedy „nebezpečí“ klasického pirátství. Navíc jsou ceny her na PSN poměrně nízké a většině potenciálních pirátů nestojí za námahu.