Tak nějak by mohl znít reklamní slogan na nový papírový magazín GameON od společnosti Mediaron s.r.o., tedy od v mediálních kruzích známých pánů Sukala, Bárty a Bohatého (stojí např. za Světem mobilů či dříve za Xgenem, nicméně zatím prázdnou doménu gameon.cz má registrovanou Expansion Group a.s.). Jeho hlavní devizou bude nízká cena pouhých 12 Kč, za něž dostanete přibližně padesát stránek se zaměřením na PC tituly a chybět nebude ani pár článků o mobilních hrách. Netradičně z prodeje her má být časopis částečně financován. Jak nám řekl šéfredaktor GameONu Petr Kárník (autor BW), první číslo tohoto měsíčníku je už po obsahové stránce hotovo a na stáncích po celé republice se objeví 20. dubna, kdy vás seznámíme s jeho náplní.
Bude jistě zajímavé sledovat, jestli se GameON ujme a zdali si ho koupí více čtenářů než konkurenční, o 17 Kč dražší "papírák" Doupě (29/79 Kč), jehož poslední čísla se podle neoficiálních zdrojů neprodávají příliš dobře (Update 12.4. - stanovisko vydavatele Computer Press k této věci čtěte zde) a nemohou se prý vůbec měřit se zavedenými značkami jako SCORE nebo LEVEL, což se podle našeho názoru dá řict i o srovnání co do kvality obsahu. Tak jako tak, GameON nyní bude zdaleka nejlevnějším časopisem o hrách na domácím trhu, ale na druhou stranu to je trochu zrádná pozice, neboť právě kvůli nízké ceně (část z 12 Kč ukousne distribuce a zbytek výroba apod.) neměly podobné počiny v minulosti dlouhého trvání, viz například zkrachovalý ScreenFun.
10. 4. 2005 21:21 | Téma | autor: Redakce Games.cz |
Nevyhovuje vám současná čtveřice herních časopisů a máte hluboko do kapsy? Pak zde máme řešení...
zdroj: vlastní
