Detailní popis vlivu bitvy na geopolitickou situaci by zřejmě mohl podat jeden z insiderů (slovo „hráč“ totiž v tomhle případě pomalu ztrácí význam). Populární informace z "Bloodbath of B-R5RB", jak se střet začal nazývat, však vydají na několik robustních zvláštností.
Čistě co do čísel bitva zabrala celkem 21 hodin, zúčastnilo se ji 7548 unikátních hráčů (6058 jenom v systému B-R5RB, střídali se však kvůli populačnímu limitu 2670) z celkem 717 korporací a 55 aliancí. Ze 75 zničených Titanů, nejdražších lodí hry, patřilo 59 z nich frakci N3/Pandemicu, což z CFC/DTF učinilo jasného výherce, ať už to znamená cokoliv.
Jenom pro srovnání, předešlou největší ztrátou v rámci historie hry bylo 12 mrtvých Titánů a na zničení prvního Titána došlo až v roce 2007. Celý rozsah hezky ukazuje již pohled na UI během bitevní momentky – každá z oranžových teček symbolizuje jednu loď či dronu.
Bitvu přitom skrze Twitch.tv a profil jednoho člena Pandemic Legion sledovalo 12 tisíc dalších (?) diváků. Není divu, že epiku Jatek z B-R5RB uznali i samotní vývojáři skrze in-game památník. Někteří hráči začali jeho existenci vyžadovat hned po bitvě, poté se však ukázalo, že CCP na něčem podobném začali pracovat sami. Ponese jméno Titanomachy a návštěvníkům systému umožní navštívit obrovské vesmírné pohřebiště bitvy z 27. a 28. ledna plné těchto modelů.
Závěrem se ke sledování nabízí i povedený a notně ambientní sestřih z bitvy. Jeho sledování má sice blíže ke Koyaanisqatsi než ke Star Treku, to však nakonec nemusí být ke škodě věci (kdo by však chtěl přeci jen sledovat něco dynamičtějšího, nechť jde semhle).