Nahrávky přednášek tvůrců Armed Assault / ArmA 2
zdroj: Archiv

Nahrávky přednášek tvůrců Armed Assault / ArmA 2

24. 11. 2007 19:19 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Pojednávají o rozdílech ARMA 2, přínosu DirectX 10, simulaci zvířecího života či jak rychle a levně vytvořit motion capture animace.

Obrázek zdroj: Archiv Nedávno spuštěný web VisionGame.cz zaměřený na domácí vývojářskou scénu přinesl vlastní videonahrávky přednášek Bohemia Interactive Studia a IDEA Games z letošního Invexu-Digitexu. První z nich, poněkud statickou, ale s velmi zajímavým povídáním měl Jan Hovora o rozdílech v technologii ARMA2 a Armed Assault. V jedné hodině nastínil změny v enginu, portaci na PS 3.0, v modelu osvětlování, animačním systému, AI a nové prvky v oblasti designu hry, včetně zamýšlené simulace zvířecího života (králík, vážky, motýly, ptáci, krávy na pastvě...), přesně jako ve Far Cry 2. Také vysvětlil, v čem přesně jim pomáhá využití DirectX 10 nebo více procesorů. Do ARMA2, kam zakomponují i některé věci z armádního simulátoru Virtual Battlespace 2 (např. auta budou jezdit na své straně silnice) a v níž se trochu chtějí vrátit k příběhovému Flashpointu, prý zbývá skoro ještě rok.

Další zaznamenaná invexová přednáška (ta již zahrnuje mnoho slidů a jiných zpestření) je na téma Charakterová animace pomocí Motion Capture od Štěpána Kmenty a Radima Pecha. Podrobně pojednávají o tom, jak rychle a levně vytvořit věrné animace za pomoci Motion Capture. Dále demonstrují kompletní postup včetně nahrávání pohybu na skutečném MC setupu, zpracování dat a nakonec i přenos pohybu na model postavy.

Na stejném serveru také můžete shlédnout video-preview Mutanta, v němž zjistíte i něco málo o vývoji této české hry od týmu Napoleon Games. Jak už asi víte, její hlavní hrdina disponuje několika zajímavými speciálními schopnostmi, z nichž nejvýraznější a zcela základní jsou dvě ruce, které má navíc.

Na závěr ještě upozorníme na tamní recenzi vodních závodů Aquadelic GT od domácího týmu Hamerware. Vaše kariéra začíná v ruské vesničce Petrowka, kde se pro sebe snažíte získat místní dřevozpracující závod jako sponzora. Tato lokalita s mnoha koryty řeky, četnými ostrůvky a dřevěnými chalupami přímo vyzývá k závodům. Prvním vaším "závodním koněm" bude starý oprýskaný motorový člun, díky kterému, přestože není zrovna extra silný, vítězně projdete prvními závody.
zdroj: VisionGame

Nejnovější články