
Dobrá zpráva je, že většina jejích atraktivních atributů jí zůstala (ne, zrovna ty, na které právě teď myslíte jí nezůstaly). Plné rty, hnědé oči, hnědé vlasy svázané do ohonu, ovšem prý více neposlušné, aby v animacích reflektovaly situaci a dramatičnost. Lara se nám trochu zmenší, aby vyznívalo její postavení „sama proti všem“, zvláště vedle vysokých mužů. Postavou už bude sportovnější, takže zapomeňte na ňadra dmoucí, nová dobrodružná archeoložka vypadá přecijen o něco realističtěji. Ostatně už se i obléká praktičtěji, takže žádní kraťasy, ale pěkně trvanlivé kalhoty a vysoké boty. Nicméně nejen vzhledem je dívka atraktivní.
Co se týče celkového konceptu nové Lary, tvůrci ustoupili od její tvrdosti, drsnosti. Pro ně je stará Lara až příliš sebejistá a „drsňácká“ na to, abychom se s ní sžili na sto procent. Ta nová bude zranitelnější. Měli bychom s ní víc soucítit, chtít jí pomoci dostat se v pořádku na konec. Její zranitelnost by měla doplňovat vnitřní síla. Stále má být sexy, ale už ne tím prvoplánovým stylem sexuálního objektu, který má velká ňadra, vosí pas a vyzývavé boky. Celkový koncept, jak jej autoři představují spíše odpovídá mladé ženě, která je chytrá, bezesporu krásná, ale neplní roli sexuálního predátora ve stylu drsného muže, který má náhodou ženské atributy.
Nová Lara má být ambiciozní, chytrá, rychlá, obratná a opět, slovo, které tvůrci hodně skloňují, zranitelná. Celá její nová cesta má být o přežívání a boji o přežití. Celkově vypadá nový koncept Lary Croft sympaticky. Naplňuje nový trend zcivilnění hrdinů, kteří už díky pokroku grafického zpracování a stylu vyprávění udělali krok od ikonických bijců k uvěřitelnějším osobnostem, které byste při troše štěstí mohli potkat na ulici. Když náhodou nebudou na nějaké dobrodružné výpravě. Uvidíme, jak se této přetvořené ikoně bude vést v jejím herním životě dál.