zdroj:
tisková zpráva
Vodou na mlýn všem nekonečným diskusím o tom, jestli je lepší Xbox 360 nebo PlayStation 3, se nečekaně stává brzy vycházející PS3 verze BioShocku. Její čtvrteční PSS demo se fanouškům nezdálo z několika důvodů, třeba už kvůli tomu, že ačkoliv hra neběží ani v plnohodnotných 720p, automaticky se spouští v 1080p. Vinou toho jsou pak veškeré filmečky znehodnoceny ošklivými bílými pruhy v pravé a dolní části obrazovky, tedy pokud v nastavení hry násilně nevyškrtnete jiná zobrazení než právě 720p.
Horší to však je s čerstvým objevem některých hráčů, kteří upozornili na to, že spousta textur ve hře je nečekaně pixelovaná a neostrá. Týká se to přiblíženého pohledu s pistolí (po stisknutí tlačítka R3), zdí i různých objektů ve hře, jak ostatně doklád srovnávací obrázek s tím samým v X360 verzi:

manažerkou komentovaný model Big Daddyho
Celá věc šla tak daleko, že komunitní manažerka Elizabeth Tobey v oficiálních fórech přiznala vinu na straně vývojářů:
- "Textury Big Daddyho v PS3 demu neodpovídají ani našim kvalitativním standardům. Přiznáváme, že tohle nám uniklo. Ale zároveň vás chci ujistit, že jde o výjimku a nikoliv pravidlo" [více]



trojice srovnávacích screenshotů v plném rozlišení
Bylo by však na místě se ptát, zda je pár horších textur důvodem ke zrušení předobjednávky, což byla údajná reakce skalních fandů BioShocku. A to i přesto, že PS3 verze hry už míří do lisoven a 2K ji kvůli něčemu podobnému budou jen těžko předělávat, leda maximálně v budoucích patchích.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Nová obtížnost v Bioshocku na PS3 [7.8.2008 17:17 - levis]
Matějská pouť v PS3 přídavku pro BioShock [17.7.2008 21:21 - levis]
Vymodlené změny v BioShocku na PS3 [17.6.2008 23:23 - jd]