
Navzdory tomu všemu si je Carmack vědomý toho, že pro stávající generaci konzolí jsou ještě klasické krabicové hry zásadní věcí. "Digitální distribuce je cestou budoucnosti, všichni moc dobře víme, že takhle se budou hry jednou výhradně distribuovat - je jenom otázkou času, kdy se to stane." Komplimenty digitální distribuci o víkendu složil také Tim Schafer, autor Psychonauts nebo Brutal Legend. Co že přesně řekl?
"Xbox Live Arcade a PlayStation Network jsou přední platformy, na kterých si můžete vyzkoušet nové nápady. K dispozici máte omezený rozpočet, tak můžete trochu riskovat - a právě proto na těchle platformách vznikají jedny z nejvíce kreativních her poslední doby," řekl Schafer v rozhovoru s magazínem PSM3.
Jeho redaktor se pochopitelně zeptal i na to, zda Schafer tolik žádané a nedávno znovu avizované Psychonauts 2 tedy nepřipraví právě digitální cestou. Schafer ale dál trvá na tom, že by vyjma podpory Steamu a všech, kteří hru doposud zpirátili nebo si ji koupili za pakatel ve slevě, musel mít za zády také velkého distributora.